کد خبر 1777
۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

حسینی کیا:

مجلس قوانین را برای تحول اقتصادی چکش‌کاری می کند

مجلس قوانین را برای تحول اقتصادی چکش‌کاری می کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آماده‌ایم که اگر ابهام و ایرادی در قوانین موجود وجود دارد و منجر به عدم تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت می‌شود، آن قوانین را اصلاح کنیم و یا آنکه قوانین جدیدی را برای تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت و تحول اقتصادی کشور به تصویب برسانیم.  

جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: برنامه‌های اقتصادی دولت باید در راستای قوانین مجلس شورای اسلامی و وضعیت بودجه کشور باشد.  

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملا برنامه‌های دولت را مورد بررسی قرار می‌دهند تا مغایرتی با اسناد بالادستی و قوانین مجلس نداشته باشد. مجلس شورای اسلامی باید از ابزارهای نظارتی خود به خوبی و در جهت تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت استفاده کند.  

عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم که اگر ابهام و ایرادی در قوانین موجود وجود دارد و منجر به عدم تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت می‌شود، آن قوانین را اصلاح کنیم و یا آنکه قوانین جدیدی را برای تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت و تحول اقتصادی کشور به تصویب برسانیم.  

حسینی کیا در پایان اضافه کرد: بین دولت و مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور هماهنگی کامل وجود دارد و ما به دنبال آن هستیم که روز به روز این هماهنگی و همکاری را تقویت کنیم تا هر چه زودتر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف شود.

انتهای پیام

کد خبر 1777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =