کد خبر 19503
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

بررسی صرافی بینگ ایکس؛

چه ارزهای دیجیتالی در صرافی بینگ ایکس وجود دارند؟

چه ارزهای دیجیتالی در صرافی بینگ ایکس وجود دارند؟

صرافی bingx حدود 614 کوین و 633 جفت‌ارز را به تریدرهای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این صرافی در وب‌سایت معتبر کوین گکو (Coin Gecko) رتبه 18 و در وب‌سایت کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) رتبه 38 را در اسپات و 24 را در مشتقات به دست آورده‌است.

به گزارش نمایندگان، صرافی بینگ ایکس نامی آشنا در میان کاربران ایرانی است؛ چون در زمانی که بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال به کاربران ایرانی اجازه فعالیت نمی‌دادند، این صرافی مسیر کسب درآمد از رمزارزها را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ایرانی باز گذاشت. از سوی دیگر، اجباری نبودن احراز هویت هم نکته مثبت قدرتمندی بود که ‌توانست مسیر ترید را برای ایرانی‌ها هموارتر کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا این صرافی مهم و محبوب را از جنبه‌های مختلف با هم بررسی کنیم.

چه ارزهای دیجیتالی در صرافی بینگ ایکس وجود دارند؟

صرافی bingx حدود 614 کوین و 633 جفت‌ارز را به تریدرهای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این صرافی در وب‌سایت معتبر کوین گکو (Coin Gecko) رتبه 18 و در وب‌سایت کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) رتبه 38 را در اسپات و 24 را در مشتقات به دست آورده‌است. بیشترین معاملات انجام‌شده در این صرافی به جفت‌ارز بیت‌کوین (BTC-USDT) مربوط می‌شود. پس‌ازآن، جفت‌ارز اتریوم (ETH-USDT) پرچم‌دار است.

کاربران صرافی بینگ ایکس از چه کشورهایی هستند؟

بر اساس اطلاعات منتشرشده از صرافی bingx بیش از پنج میلیون کاربر فعال از سرتاسر جهان در این صرافی فعالیت می‌کنند. bingx خدمات خود را به بیش از 100 کشور جهان ارائه می‌دهد. می‌توانیم این موضوع را از دریچه دیگری هم بررسی کنیم و آن بیشترین تعداد کاربران از هر کشور است. در این صورت، بیشترین کاربران bingx را مردم ویتنام، سپس روسیه و هندوستان تشکیل می‌دهند. کاربران ایرانی با سهم چهاردرصدی از کل کاربران این صرافی در جایگاه پنجم قرار می‌گیرند.

چرا کاربران ایرانی از صرافی بینگ ایکس استقبال می‌کنند؟

همان‌طورکه می‌دانید، مردم ایران به شکل‌های مختلف از سوی جامعه جهانی تحریم شده‌اند و انجام بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی برای ما ممنوع است. به همین دلیل، بسیاری از صرافی‌های معتبر جهانی اجازه ندارند که به کاربران ایرانی خدماتی ارائه دهند؛ اما برخی از صرافی‌ها مانند بینگ ایکس به دلیل منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، امکان دور زدن قانونی این تحریم‌ها را دارند. البته، هنوز هم کاربران ایرانی نمی‌توانند با خیال راحت از خدمات صرافی bingx استفاده کنند؛ چون این صرافی از سوی ایران فیلتر شده‌است! بااین‌حال، با یک ابزار ساده می‌توانید این مشکل را هم برطرف کنید. به‌جز مسئله دور زدن تحریم، چند ویژگی‌ مثبت دیگر هم در این صرافی وجود دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چه ارزهای دیجیتالی در صرافی بینگ ایکس وجود دارند؟

فعالیت بدون نیاز به احراز هویت

یکی از نکته‌های جالب درمورد صرافی بینگ ایکس اجباری نبودن احراز هویت برای انجام فعالیت است. این موضوع به کاربران ایرانی امکان می‌دهد تا بدون انجام احراز هویت، به ترید ارزهای دیجیتال مشغول شوند. تنها محدودیتی که درمورد فعالیت بدون احراز هویت در این صرافی وجود دارد، سقف برداشت روزانه است که به مبلغ 5000 دلار کاهش پیدا می‌کند. جالب اینکه شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی، می‌توانید در این صرافی احراز هویت خود را انجام دهید و با حساب تاییدشده ‌ترید کنید. برای انجام این کار هم نیازی به ارائه کارت شناسایی یک کشور دیگر نیست. شما می‌توانید با کارت ملی یا پاسپورت خودتان احراز هویت را انجام دهید و در حساب خود، بدون محدودیت به ترید مشغول شوید.

پشتیبانی از زبان فارسی

از ویژگی‌های جذاب این صرافی که کار را برای کاربران ایرانی ساده می‌کند، پشتیبانی پلتفرم و اپلیکیشن آن از زبان فارسی است. البته به‌جز زبان فارسی، این صرافی از 18 زبان زنده دنیا هم پشتیبانی می‌کند.

امنیت بالای صرافی

شاید موضوعی که از احراز هویت هم برای کاربران ایرانی مهم‌تر باشد، امنیت صرافی است. این صرافی از آغاز فعالیت خود تاکنون هیچ موردی را از هک شدن، درز اطلاعات یا حفره‌های امنیتی گزارش نکرده‌است. دلیل این ماجرا وجود سیستم‌های پیچیده امنیتی و استفاده از فناوری‌های به‌روز برای محافظت از دارایی‌های کاربران به‌شمار می‌رود. مواردی همچون احراز هویت دومرحله‌ای، استفاده از ایمیل برای برداشت از کیف پول، سیستم‌های پیشرفته هشدار درمورد ایمیل‌های فیشینگ، استفاده از پسوردهای ترکیبی برای مدیریت دارایی‌ها و نگهداری دارایی کاربران در کیف‌ پول‌های سرد، ازجمله کارهایی هستند که صرافی بینگ ایکس برای افزایش سطح امنیت خود انجام می‌دهد.

خدمات متنوع برای تریدرها

صرافی بینگ ایکس خدمات خود را در شش بخش مختلف به کاربران ارائه می‌دهد. این بخش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

خرید ارزهای دیجیتال

کاربران عادی صرافی bingx می‌توانند با استفاده از ارزهای فیات پشتیبانی‌شده در این صرافی، رمزارزهایی همچون بیت‌کوین، اتریوم، تتر و غیره را خریداری کنند. متاسفانه این امکان برای کاربران ایرانی غیرفعال است؛ اما شما می‌توانید ابتدا به‌صورت ریالی از صرافی‌های ایرانی رمزارزهایی مانند اتریوم یا تتر را خریداری کنید، سپس با واریز آن‌ها به حساب کاربری خود در بینگ ایکس، به سراغ خرید ارز دیجیتال موردنظرتان بروید.

معامله در بازار اسپات

هنگام معامله در بازار اسپات می‌توانید با کمترین کارمزد و صرف کوتاه‌ترین زمان به ترید ارزهای دیجیتال مشغول شوید. بخش اسپات بینگ ایکس، خدمات خود را در دو بخش «خرید و فروش اسپات ارزهای دیجیتال» و «تبدیل آنی ارزهای دیجیتال به یکدیگر» ارائه می‌دهد.

معامله در بازار مشتقات

در این بازار می‌توانید دو دسته از معاملات را که شامل معاملات فیوچرز استاندارد و فیوچرز دائمی می‌شوند، مورد استفاده قرار دهید. معمولا تریدرهای تازه‌کار از معاملات فیوچرز استاندارد استقبال می‌کنند و آن دسته از تریدرها که تجربه بیشتری دارند، به سراغ نوع دوم یعنی معاملات فیوچرز دائمی می‌روند.

استفاده از سرویس کپی‌تریدینگ

این سرویس برای کاربرانی مناسب و حتی جذاب است که سرمایه کافی را برای سودآوری از بازار ارزهای دیجیتال در اختیار دارند؛ اما دانش یا فرصت انجام معامله را ندارند. این دست از کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس کپی‌تریدینگ، معاملات خود را از روی تریدرهای حرفه‌ای کپی کنند. هراندازه که تریدر موردنظر حرفه‌ای‌تر باشد، سودآوری آن هم بیشتر می‌شود.

استفاده از سرویس دمو تریدینگ

کاربرانی که هنوز در مرحله یادگیری هستند و می‌خواهند دانسته‌های خود را به بوته آزمایش بگذارند، می‌توانند از سرویس دمو تریدینگ استفاده کنند. در این سرویس، شما بدون نیاز به پرداخت پول، به ترید ارزهای دیجیتال مشغول می‌شوید و استراتژی‌های معاملاتی خود را آزمایش می‌کنید.

استفاده از سرویس گرید تریدینگ

در این سرویس که توسط یک ربات معاملاتی انجام می‌شود، شما دارایی موردنظرتان را در کمترین قیمت ممکن خریداری می‌کنید، سپس هنگامی‌که قیمت دارایی رشد کرد، آن را می‌فروشید. صفر تا 100 این فرایند توسط ربات معاملاتی انجام می‌شود.

چه ارزهای دیجیتالی در صرافی بینگ ایکس وجود دارند؟

در مسیر باشید و آموزش ببینید

بسیاری از کاربران ایرانی به‌ویژه آن‌هایی که هنوز در اول راه هستند، هنگام ثبت‌نام در صرافی bingx یا انجام معامله در آن با چالش‌های ریز و درشتی روبه‌رو می‌شوند. اینجا دقیقا همان نقطه‌ای است که نیاز به مجموعه‌های آموزشی معتبر را درمورد صرافی‌ها پررنگ می‌کند. مجموعه صرافی آنلاین که به‌عنوان مرجع آموزش صرافی Bingx به زبان فارسی شناخته می‌شود، با ارائه آموزش‌های به‌روز و گام‌به‌گام، کمک‌حال شما در مسیر ترید ارزهای دیجیتال است. با سر زدن به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید با آخرین تغییرات و جدیدترین آموزش‌ها درمورد صرافی بینگ ایکس آشنا شوید.

انتهای پیام 

کد خبر 19503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =