کد خبر 3856
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

محمدصالحی:

بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پلتفرم‌های داخلی رمزارز را ساماندهی کنند

بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پلتفرم‌های داخلی رمزارز را ساماندهی کنند

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد خواست تا ضمن توقف فشار بر مجموعه‌های داخلی، نسبت به ساماندهی دقیق پلتفرم‌های داخلی رمزارز اقدام کند.

به گزارش نمایندگان ما، حسین محمدصالحی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت که باید هرچه سریع تر پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شود همچنین ضروری است وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی منسجم و حمایتی خود را از کشاورزان سریع تر اعلام کند تا کشاورز بر مبنای نیاز و تقاضای بازار به کشت محصولات مورد نظر اقدام کند.

وی  ادامه داد: میزان و نحوه توزیع نهادهای کشاورزی همچنان نامتوازن، ناکافی و نامنظم است لذا مشکل دامداران را یکبار برای همیشه حل کنید ضمن آنکه اعتبارات حمایتی و اشتغال زایی دامپروری و آبیاری نوین بسیار محدود است و با ادامه این شیوه و رویه هیچ تحولی صورت نخواهد گرفت.

وی با تذکر به وزارت نیرو و سازمان آب منطقه ای کشور، افزود: منوط کردن تمدید پروانه های بهره برداری چاه های آب کشاورزان و نصب کنتور هوشمند و تحمیل هزینه های آن به کشاورزان ظلمی مضاعف در حق آنان است.

محمدصالحی با تذکر به وزیر ارتباطات ادامه داد: متاسفانه طرح فیبر نوری پشت کوه دوم فریدون شهر نیمه تمام رها شده و در شهرستان های حوزه انتخابیه نارسایی در زیر ساخت اینترنت عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

نماینده مردم فریدن در مجلس ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داخل کشور مدت‌هاست که در حوزه رمزارز توانسته‌اند پلتفرم‌های داخلی را برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم آورند، با اینحال برخی مدیران ناکارآمد و کم اطلاع از واقعیات روز جهان به ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال در تلاش هستند تجربه تلخ بورس را برای مردم به ویژه جوانان فعال در حوزه رمزارز را تکرار کنند و با محدودسازی و مسدود کردن درگاه‌های پرداخت پلتفرم‌های داخلی رمزارز آنها را به سمت پلتفرم‌های خارجی سوق دهند.

وی افزود: چرا برخی در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ترجیح می دهند کاربران ایرانی، پولهای خود را در صرافی ها و سایت های نامعتبر خارجی ارز دیجیتال نگهداری کنند اما نسبت به ساماندهی و اعتبارسنجی سایت های داخلی بی‌توجهند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد خواست تا ضمن توقف فشار بر مجموعه‌های داخلی، نسبت به ساماندهی دقیق پلتفرم‌های داخلی رمزارز اقدام کند.

انتهای پیام 

کد خبر 3856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =