کد خبر 19873
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

سنگدوینی در گفتگوبا نمایندگان؛

وزارت اطلاعات یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور محسوب می‌شود/خطیب رأی اعتماد می‌گیرد

وزارت اطلاعات یکی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور محسوب می‌شود/خطیب رأی اعتماد می‌گیرد

نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات یکی از مهمترین و امنیتی ترین وزارتخانه های کشور محسوب میشود و با سوابق خوبی که از آقای خطیب در گذشته مشاهده کردیم، ایشان می توانند به خوبی این وزارتخانه را اداره کنند.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: درخصوص انتصاب اسماعیل خطیب به عنوان وزیر اطلاعات گفت: آقای خطیب به مدت سه سال در دولت سیزدهم، در سمت وزیر اطلاعات فعالیت داشته اند و در مدت این سه سال، عملکرد بسیار خوبی داشته اند و از لحاظ امنیتی، بسیار خوب عمل کرده اند.

وی افزود: در جلسه‌ای که ما با ایشان در کمیسیون مربوطه داشتیم، ایشان برنامه های مناسبی ارائه کردند و بنظر می رسد که بتوانند رأی اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دست بیاورند.

نماینده مردم آق قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد: بنده به آقای خطیب رأی اعتماد خواهم داد و به شخصه، به ایشان کمک خواهم کرد تا بر روی کار بیاید و بتواند در مسیر مسائل امنیتی، شرایط خوبی را فراهم کند.

سنگدوینی خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات یکی از مهمترین و امنیتی ترین وزارتخانه های کشور محسوب میشود و با سوابق خوبی که از آقای خطیب در گذشته مشاهده کردیم، ایشان می توانند به خوبی این وزارتخانه را اداره کنند و مسائل امنیتی را به نحو احسنت، مدیریت کنند.

انتهای پیام

کد خبر 19873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =