کد خبر 20128
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

رفیعی در گفتگو با نمایندگان:

مجلس و قوه قضائیه در موضوع تخلف سازمان بورس وارد عمل شوند/ اقدامات «عشقی» مصداق بارز تعارض منافع است

مجلس و قوه قضائیه در موضوع تخلف سازمان بورس وارد عمل شوند/ اقدامات «عشقی» مصداق بارز تعارض منافع است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای عشقی اقداماتی انجام دادند که مصداق بارز تعارض منافع است. مجلس به عنوان نهاد نظارتی و قوه قضائیه به عنوان نهاد تنبیه‌کننده باید وارد عمل شوند و عملکردها را بررسی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان گفت: آقای عشقی اقداماتی انجام دادند که به نظر من مصداق بارز تعارض منافع است. این موضوع که برای خودشان تسهیلات ویژه‌ای قائل شدند، به هیچ وجه قابل قبول نیست. اگر در جای دیگری هم چنین اتفاقی بیفتد و کسی که مسئولیتی دارد، بخواهد از آن مسئولیت برای خود حق و حقوقی به دست آورد، این کاملاً نادرست و از نظر قوانین، عرف، اخلاق و شرع طرد شده است.

وی افزود: باید به عملکرد آقای عشقی در بورس نیز اشاره کنم؛ عملکرد ایشان باعث نارضایتی شدید کسانی شد که در حوزه بازار سرمایه تخصص داشتند.  

عملکرد عشقی جای دفاع ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: من در صحن علنی مجلس نیز تذکر داده بودم، اما متاسفانه عملکرد ایشان جای دفاع ندارد. مجلس به عنوان نهاد نظارتی و قوه قضائیه به عنوان نهاد تنبیه‌کننده باید وارد عمل شوند و عملکردها را بررسی کنند و در خصوص این ماجرا اقدام‌های لازم را انجام دهند.


انتهای پیام
 

کد خبر 20128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =