کد خبر 20130
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

علیزاده برمی:

ورود سازمان بازرسی به حواشی سازمان بورس/ قوه قضاییه حقوق مردم را استیفا کند

ورود سازمان بازرسی به حواشی سازمان بورس/ قوه قضاییه حقوق مردم را استیفا کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:  در خصوص حواشی سازمان بورس اگر جرمی یا اتهامی رخ داده باشد، حتما باید به آن رسیدگی شود وقوه قضاییه به عنوان مدعی العموم حقوق مردم را استیفا کند.

اکبر علیزاده برمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان درباره اتهامات و اقدامات صورت گرفته در سازمان بورس گفت: سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده است. در این‌گونه موارد که طرف مجرم شناخته می‌شود، طبیعتاً مرجعی وجود دارد و آن قوه قضائیه است.

وی افزود: در حال حاضر، حدس و گمان‌هایی وجود دارد. اگر جرمی یا اتهامی رخ داده باشد، حتما باید به آن رسیدگی شود وقوه قضاییه به عنوان مدعی العموم حقوق مردم را استیفا کند و اگر هم اتفاقی نیفتاده باشد، دولت جدید با تفکرات و بینش جدید  روی کار آمده است و ایشان استعفا داده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: در خصوص حواشی پیش آمده در سازمان بورس دو نکته مهم وجود دارد؛ اول، قانون‌مداری که باید توسط همه رعایت شود و در موقعیت هایی مانند سازمان بورس که امکان رانت وجود دارد نظارت قوی تر و دقت بالاتر رود و اگر سواستفاده ای صورت گرفته است قوه قضاییه وارد عمل شود و حقوق مردم را استیفا کند.

علیزاده برمی در خصوص گمانه هایی که در خصوص بازداشت و استعفای رییس سازمان بورس مطرح است، اضافه کرد:  این موضوع هنوز مشخص نیست. مطبوعات به عنوان یک ضلع پنجم دموکراسی می‌توانند به انتشار اخبار کمک کنند تا هر گونه مسئله‌ای زودتر آشکار شود.

وی تصریح کرد: من هنوز خبر خاصی ندارم و فقط از مطبوعات شنیده‌ام و منتظر قطعی شدن یا نشدن اخبار هستم.

انتهای پیام

کد خبر 20130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =