کد خبر 20155
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

قادری در گفتگو با نمایندگان؛ 

فیلترینگ فضای مجازی، موثر نبوده است/ به جای فیلتر، تعرفه استفاده از پلتفرم‌های داخلی و خارجی تغییر کند

فیلترینگ فضای مجازی، موثر نبوده است/ به جای فیلتر، تعرفه استفاده از پلتفرم‌های داخلی و خارجی تغییر کند

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید گفت: فیلترینگ فضای مجازی موثر نبوده است،اکنون همه با فیلتر شکن از این فضا و پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی خارجی استفاده می کنند به جای فیلتر فضای مجازی بهتر است که تعرفه بین استفاده از پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی خارجی و داخلی وجود داشته باشد.

جعفر قادری رییس کمیسیون ویژه جهش تولید در گفتگو با خبرنگار نمایندگان گفت: اگر نیاز به تغییرات در خصوص فضای مجازی وجود دارد، باید از طریق شورای عالی فضای مجازی انجام شود و معمول و مرسوم نیز این است که این کار در شورا صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به جلساتی که با دولت و رئیس جمهوری در این باره برگزار و دیدگاه ها مطرح خواهد شد و سپس با تایید و جمع بندی تصمیم گیری و اقدام می شود. قطعا دولت نیز در این خصوص دارای نظرات خاص خود است.

وی با بیان اینکه فیلترینگ فضای مجازی موثر نبوده است، گفت: اکنون همه با فیلتر شکن از این فضا و پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی خارجی استفاده می کنند و به این به نوعی تحمیل هزینه های اضافی به خانواده‌هاست و موضوعیتی ندارد.

قادری اضافه کرد: بهتر است  به جای فیلتر این فضا، تفاوت تعرفه بین استفاده از پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی خارجی و داخلی وجود داشته باشد که افراد تشویق شوند در جایی که نیاز است از ظرفیت پلتفرم های خارجی استفاده کنند.

انتهای پیام
 

کد خبر 20155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =