کد خبر 20176
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

رحیمی در گفتگو با نمایندگان:

مجلس آموزش و پرورش را متقاعد کرد همچون سال قبل با بازنشستگان رفتار شود

مجلس آموزش و پرورش را متقاعد کرد همچون سال قبل با بازنشستگان رفتار شود

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این بخشنامه حالتی اجبار داشت، ولی مجلس دوازدهم این اجبار را برداشت، و کاری که انجام دادند این بود که آموزش و پرور را متقاعد کردمثل سال قبل با افراد بازنشسته رفتار شود.

رمضان رحیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم فلاورجان در بحث سن بازنشستگی فرهنگیان به خبرنگار نمایندگان، اظهار داشت: در دوره پیشین مجلس وزیر آموزش پرورش یک بخشنامه ارسال کرده بودند، مبنی براین که سی سال خدمت و شصت سال سن برای بازنشستگی کسانی که مدرک کارشناسی دارند، سی و پنج سال خدمت  و 65 سال سن برای بازنشستگی کسانی که مدرک کارشناسی ارشد یابالاتراز آن را دارند.ولی این بخشنامه لغوشد.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این بخشنامه حالتی اجبار داشت، ولی مجلس دوازدهم این اجبار را برداشت و کاری که انجام دادند این بود که آموزش و پرور را متقاعد کردمثل سال قبل با افراد بازنشسته برخورد شود، یعنی افرادی که سی سال سن دارند میتوانند بمانندو ادامه خدمت بدهند در آموزش پرورش کار کنند و میتوانند درخواست بازنشستگی بدهند و به خدمتشان ادامه ندهند. لذا قبلا مانع شده بودند ولی مجلس این بخشنامه را لغو کرد.

انتهای پیام 

کد خبر 20176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =