کد خبر 20334
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

خاتمی در گفتگو با نمایندگان:

دلیل تعطیلی فردای صحن مجلس چیست؟

دلیل تعطیلی فردای صحن مجلس چیست؟

نماینده خوانسار در مجلس گفت: جلسه علنی روز چهارشنبه به دلیل نداشتن دستور برای صحن برگزار نمی شود.

مسعود خاتمی در گفتکو با خبرنگار نمایندگان گفت: جلسه علنی مصحن مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه از سوی اقای نیکزاد تعطیل اعلام شد.

وی دلیل تعطیلی جلسه علنی فردا را نداشتن دستور کار برای صحن بیان کرد و گفت: نمایندگان در کمیسیون های تخصصی، لوایح را بررسی می کنند.

به گزارش نمایندگان اگر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرده باشد که مجلس در روز خاصی نشست علنی نخواهد داشت و به جای آن کمیسیون‌های تخصصی در دو شیفت نشست‌های خود را برگزار می‌کنند، این موضوع به دلایل مختلفی می‌تواند رخ دهد. معمولاً این نوع تغییرات به دلایل زیر ممکن است صورت گیرد:

۱. بررسی و رسیدگی به مسائل خاص: ممکن است نیاز به بررسی ویژه یا فوریت‌های خاصی در کمیسیون‌های تخصصی وجود داشته باشد که نیاز به تمرکز و زمان بیشتری دارد و بنابراین تصمیم بر این شده است که نشست علنی مجلس به تعویق بیفتد.

۲. برنامه‌ریزی و هماهنگی داخلی: ممکن است تغییراتی در برنامه‌ریزی داخلی و هماهنگی بین کمیسیون‌ها و دیگر نهادهای دولتی ضروری باشد که باعث تغییر در زمانبندی نشست‌ها شود.

۳. مراسم یا رویدادهای مهم دیگر: ممکن است در آن روز مراسم خاص یا رویداد مهمی که نیاز به حضور نمایندگان و اعضای کمیسیون‌ها دارد، در نظر گرفته شده باشد.

انتهای پیام

کد خبر 20334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =