کد خبر 20344
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

حاجی دلیگانی:

دولت مطالبات تامین اجتماعی را به طور کامل پرداخت نکرده است

دولت مطالبات تامین اجتماعی را به طور کامل پرداخت نکرده است

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:دولت مطالبات تامین اجتماعی به میزان ۱۳۰ همت را به طور کامل پرداخت نکرده و بخش عمده آن باقی مانده است لذا متناسب سازی حقوق کارگران تامین اجتماعی همچون لشگری و کشوری به صورت کامل اجرا نشده است که باید این موارد مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: به دلیل اختلاف نظر بین سازمان هدفمندی یارانه‌ها با سایر سازمان‌ها ۱۳ هزار مددجوی بهزیستی سه ماه است که حقوق نگرفته است و باید این موضوع پیگیری شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر اظهار کرد: دولت مطالبات تامین اجتماعی به میزان  ۱۳۰ همت را به طور کامل پرداخت نکرده و بخش عمده آن باقی مانده است لذا متناسب سازی حقوق کارگران تامین اجتماعی همچون لشگری و کشوری به صورت کامل اجرا نشده است که باید این موارد مورد رسیدگی قرار گیرد.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: اگر ۱۳ هزار مددجوی بهزیستی حقوق نگرفته است دور از انصاف است؛ انتظار می‌رود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع را پیگیری کرده و کمیسیون اجتماعی هم گزارشی ارائه دهد.

انتهای پیام  

کد خبر 20344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =