کد خبر 20354
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

رئیس‌جمهور مطرح کرد

وحدت داخلی و اسلامی، کلید حل مشکلات و مقابله با تجاوزات

وحدت داخلی و اسلامی، کلید حل مشکلات و مقابله با تجاوزات

رئیس‌جمهور در سخنانی در صحن مجلس تاکید کرد که برای رفع مشکلات کشور و ایستادگی در برابر تهدیدات خارجی، نیازمند وحدت قوی داخلی و همکاری با کشورهای اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری، بعد از پایان جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، در صحن حضور یافت و گفت: قصد سخنرانی ندارم و آمده‌ام به مناسبت هفته وحدت در خدمت شما نمایندگان باشم تا در ایجاد وحدت همکاری کنیم. اگر مشکلاتی وجود دارد، با هم همراهی خواهیم کرد و به دغدغه‌ها و نظرات شما گوش خواهیم داد و تا حد امکان آنها را عملی خواهیم کرد.

وی افزود: ما نمی‌گوییم که با رای مجلس هر کاری که خواستیم انجام خواهیم داد. ما به وعده‌هایی که به شما داده‌ایم پایبند خواهیم بود و به آنها عمل خواهیم کرد. نظرات و پیشنهادات شما را می‌شنویم و سعی خواهیم کرد تا حد امکان به آنها عمل کنیم.

پزشکیان ادامه داد: طبق قانون برنامه هفتم توسعه پیش خواهیم رفت و در مواردی که نتوانیم آن را اجرا کنیم، به شما خواهیم گفت که دلیل آن چیست و از شما راه‌حل خواهیم خواست. امیدواریم که وحدت و انسجام با یکدیگر داشته باشیم.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ما صرفاً شعار وفاق ندادیم، گفت:  معتقدم برای حل مشکلات کشور و ایستادگی در برابر تجاوزات خارجی، باید وحدت را در داخل کشور و با کشورهای اسلامی برقرار کنیم و از اختلافات دست برداریم. سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه، میثاق ما هستند.

رئیس جمهور گفت: تلاش خواهیم کرد تا جایی که ممکن است و توان داریم، برنامه هفتم توسعه را اجرا کنیم. در مواردی که نتوانیم آن را اجرا کنیم، به شما خواهیم گفت. هر کسی که مدعی است، می‌تواند پیش بیفتد و کمک کند و ما آمادگی داریم تا اختیارات لازم را به او داده و اقداماتی که بلد نیستیم را به او بسپاریم.

انتهای پیام

کد خبر 20354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =