کد خبر 20436
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درگفتگو با نمایندگان؛

ادعای دخالت ایران در ارسال تجهیزات به لبنان بی‌اساس است

 ادعای دخالت ایران در  ارسال تجهیزات به لبنان بی‌اساس است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان درباره دخالت ایران در تأمین تجهیزات حزب‌الله لبنان، تصریح کرد که این ادعا فاقد مبنای رسمی است و مجلس تاکنون هیچ بررسی‌ای در این زمینه نداشته است. وی همچنین از برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده برای بررسی ابعاد حوادث تروریستی اخیر در لبنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان،  ابراهیم رضایی با اشاره به ادعای یکی از نمایندگان درباره نقش ایران در خرید تجهیزات برای حزب‌الله لبنان، تصریح کرد که این اظهارنظر نمایانگر موضع رسمی کمیسیون نیست و مجلس تاکنون در این زمینه هیچ‌گونه بررسی‌ای نداشته است.

وی افزود: فردا (دوشنبه ۲ مهر) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشستی فوق‌العاده با حضور وزیر اطلاعات و مقامات ارشد دیگر برگزار خواهد کرد تا ابعاد حوادث تروریستی اخیر لبنان را مورد بررسی قرار دهد.

رضایی همچنین اقدام‌های تروریستی رژیم صهیونیستی علیه لبنان را به شدت محکوم کرد و آن را ادامه جنایات تاریخی این رژیم دانست. وی تأکید کرد که صهیونیست‌ها تنها با زبان زور صحبت می‌کنند و باید از همه امکانات برای مقابله با خشونت‌های آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام

کد خبر 20436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =