کد خبر 20416
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

بیاتی در گفتگو با نمایندگان:

مسئولان اقلامی که وارد کشور می‌شود را تست و بررسی جدی کنند

مسئولان اقلامی که وارد کشور می‌شود را تست و بررسی جدی کنند

نماینده مردم تفرش گفت: انفجار پیجرهای نیروهای حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی به مسئولین جمهوری اسلامی هشدار می‌دهد، که مراقبت کنند.

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان و سخنگوی کمسیون امور داخلی کشور و شوراها، بعد ازمحکوم کردن جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، در گفتگو با خبرنگارنمایندگان، اظهار کرد: این شکل از ترورها، شکل جدیدی است که مردم را نسبت به دستگاه های الکترونیکی و موارد مشابهه بی اعتماد می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی جنایت بزرگی انجام داد و این در تاریخ بشریت خواهد ماند، همچنین بمباران منازل در جنوب لبنان هم کار زشت وناپسندی است، چون حزب الله با نیروهای نظامی خودش با نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ است و مردم را تحت حمله قرار نمیدهد، پس رژیم صهیونیستی هم باید به همین شکل باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: انفجار پیجرهای نیروهای حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی به مسئولین جمهوری اسلامی هشدار می‌دهد، که مراقبت کنند، زیرا در کشور ما قاچاق به شدت رواج دارد، مثل کولبرها که لوازم الکترونیکی وارد کشور می‌کنند، حتما پیگیرباشند و بررسی کنند، همچنین اتباع خارجی هم در کشور به راحتی تردد می‌کنند. لذا این اتفاقات اخیر لبنان باید، برای مسئولین جمهوری اسلامی ایران زنگ خطری باشد، اقلامی که وارد کشور می‌شود را تست و بررسی کنند که آلوده نباشند.

نماینده مردم تفرش عنوان کرد: اسرائیل با مردم ایران مشکل دارد و مردم را تحت حمله قرار می‌هد، و این را درلبنان و غزه اثبات کرده است، و از کشتن کودکان، مردان، زنان و افراد بی دفاع هیچ ابایی ندارد. مسئولین امنیتی، نظامی و انتظامی باید سریعا جلسه ای بگذارند و همفکری برای این موضوع انجام دهند تا اگر رژیم صهیونیستی اقدامات مشابهی را سازماندهی کرده یا نفوذ داشته از این اقدامات جلوگیری کنند.

انتهای پیام

کد خبر 20416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =