کد خبر 20441
۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

بختیار:

رژیم صهیونیستی فناوری را ترور کرد

رژیم صهیونیستی فناوری را ترور کرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ترورهای اخیر رژیم صهیونسیتی در لبنان با استفاده از ابزار ارتباطی و مخابراتی بیشترین ضربه را به شرکت‌ها و استارت‌آپ های فعال در این حوزه خواهد زد و جهانیان را نسبت به فناوری‌های روز دنیا بدبین خواهد کرد.

به گزارش نمایندگان، علی بختیار با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، بیان کرد: درنده‌خویی رژیم صهیونسیتی باعث شد تا این‌بار با توسل بر وسایل ارتباطی که موجب نزدیکی و همدلی بیشتر نوع بشر است، دست به جنایتی فجیع بزند و تعداد زیادی از انسان‌ها را در لبنان به خاک و خون بکشد و در ظاهر فتح‌الفتوحی برای خود قائل شود، اما حقیقت این است که این اعمال وحشیانه ذات پلید و ضد بشری این رژیم را بیشتر نمایان کرد و ضربه بزرگی بر پیکره دستاوردهای علمی و فناوری بشر بود و نشان داد که برای صهیونیست‌های غاصب هدف هر نوع وسیله‌ای را توجیه می‌کند.

تصمیمات جهان اسلام می‌تواند درس آموزنده‌ای به کینه توزان بدهد

وی اظهار کرد: با توجه به رخدادهای پیش‌آمده لزوم هوشیاری و تسلط بر فناوری‌های نوین بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد. در جنگ فناوری هم باید به بهترین وسایل و امکانات مجهز بود تا دشمن را کنترل کرد، اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، نوع مقابله و مواجهه جبهه مقاومت و مسلمانان با این عمل قبیح و شنیع است. احتمالا این جنایت آخرین نوع از سلسله جنایت‌های ضد انسانی رژیم صهیونسیتی نباشد و باید آمادگی هر نوع اقدامی را از سوی دشمنان داشته باشیم، اما در اینجا تصمیمات و اقدامات جهان اسلام می‌تواند درس آموزنده‌ای به بدخواهان و کینه‌توزان بدهد.

رئیس جمهور در سازمان ملل پاسخی درخور به جنایات رژیم صهیونیستی بدهد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اولین درخواست و اقدام از دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه است که باید اجماعی جهانی علیه تروریستم تکنولوژیکی رژیم صهیونسیتی اتخاذ نماید. جلسه فوری سازمان کنفرانس اسلامی و تحریم سریع ادوات و تجهیزات وابسته به رژیم صهیونسیتی و حامیانش باید در دستور کار قرار بگیرد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بکارگیری بهترین کارشناسان و نخبگان، ماهیت شرکت‌های همدست رژیم صهیونسیتی را برملا کند تا پشت پرده جنایت‌های آنان بر همگان آشکار شود و توسط کشورهای دیگر هم مورد اعتراض و پیگرد قرار بگیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ترورهای اخیر رژیم صهیونسیتی در لبنان با استفاده از ابزار ارتباطی و مخابراتی بیشترین ضربه را به شرکت‌ها و استارت‌آپ های فعال در این حوزه خواهد زد و جهانیان را نسبت به فناوری‌های روز دنیا بدبین خواهد کرد. از رئیس‌جمهور تقاضا داریم از فرصت حضور در سازمان ملل بیشترین بهره را ببرد و پاسخی درخور به جنایات رژیم صهیونسیتی داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 20441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =