کد خبر 20451
۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

رضایی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت «شهید رئیسی» ندارد

ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت «شهید رئیسی» ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون درباره حادثه تروریستی لبنان، گفت: ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت شهید رئیسی و همراهانش نداشته است.

به گزارش نمایندگان، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه فوق العاده صبح امروز (دوشنبه ۲ مهر ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه ابعاد فنی حادثه تروریستی لبنان و انفجار پیجرها در لبنان با حضور وزیر ارتباطات و تعدادی از معاونان وی، دستیار وزیر امورخارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا و کارشناسان و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و با حضور اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه، ابعاد و موارد مختلف و متنوع عملیات تروریستی اخیر در لبنان و انفجار پیجرها مورد بررسی و مداقه قرار گرفت. وزیر ارتباطات توضیحاتی در این زمینه و همین طور درباره پیشگیری از حوادث مشابه در کشور داد و گفت که عملیات اخیر در لبنان حاصل آلودگی صنعتی بوده و یک عملیات ترکیبی بوده است. همچنین اعلام کرد که این پیجرها بیشتر در حوزه بهداشت و درمان کاربرد داشته است.

منبع: مهر

انتهای پیام

کد خبر 20451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =