کد خبر 20606
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

نخعی راد در گفتگو بانمایندگان:

تا پایان سال افزایش قیمت بنزین نداریم/ مجلس با افزایش قیمت بنزین موافقت نمی‌کند

تا پایان سال افزایش قیمت بنزین نداریم/ مجلس با افزایش قیمت بنزین موافقت نمی‌کند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر قرار بر افزایش قیمت بنزین باشد، باید سال آینده در بودجه پیش بینی شود که آن هم مجلس با بیشتر از ۱۵ یا ۲۰ درصد موافقت نمیکند.مطالبی که دولتمردان در مورد بنزین می‌گویند به دلیل عدم همراهی مجلس اجرایی نمیشود.

علی اصغر نخعی راد نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، در گفتگو باخبرنگار نمایندگان، گفت: باتوجه به صحبت‌های رئیس جمهور در مورد بنزین گفته است ما نمی‌توانیم بنزین را گران بخریم و با قیمت یارانه‌ای به مردم بدهیم، این منطقی نیست، از نظر بنده این حرف‌ها در جامعه التهاب و اضطراب ایجاد میکند و صحیح نیست و اینکه دولت بدون مصوبه مجلس نمی‌تواند قیمت بنزین را افزایش دهد، بنابراین با شناختی که ما از مجلس داریم با چنین مسئله‌ای موافقت نمیکند.

نخعی راد ادامه داد: اگر قرار بر افزایش قیمت بنزین باشد، باید سال آینده در بودجه پیش بینی شود که آن هم مجلس با بیشتر از ۱۵ یا ۲۰ درصد موافقت نمی‌کند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: مطالبی که دولتمردان در مورد بنزین می‌گویند به دلیل عدم همراهی مجلس اجرایی نمی‌شود، اگرهم اجرایی شود برای سال آینده است، بنابراین تا پایان  امسال افزایش قیمت بنزین نداریم و امکان پذیر هم نیست.

انتهای پیام 

کد خبر 20606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =