کد خبر 20739
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

عظیمی راد به نمایندگان خبرداد

جلسه کمیسیون آموزش مجلس با رئیس جمهور/ پیگیر مباحث کنکوری‌ها و فرهنگیان هستیم

جلسه کمیسیون آموزش مجلس با رئیس جمهور/ پیگیر مباحث کنکوری‌ها و فرهنگیان هستیم

سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سفرهای رئیس جمهور و قضایای لبنان، نتوانستیم جلسه ای تشکیل دهیم، معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسه هفته گذشته مجلس قول دادند که جلسات کمیسیون ها با رئیس جمهور را پیگیری و برگزار کنند

احسان عظیمی راد نماینده سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، خبرداد: با توجه به سفرهای رئیس جمهور و قضایای لبنان، نتوانستیم جلسه ای تشکیل دهیم، معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسه هفته گذشته مجلس قول دادند که جلسات کمیسیون ها با رئیس جمهور را پیگیری و برگزار کنند، ماهم پیگیر خواهیم بود و زمان قطعی این جلسات را اعلام خواهیم کرد. این جلسه کمک میکند که موضوعات به صورت شفاف صحبت شود و انشالله که تصمیم گیری و اثرگذاری آن را شاهد خواهیم بود.

عظیمی راد گفت: به زودی  اعضای کمیسیون آموزش جلسه ای با رئیس مجلس آقای قالیباف تشکیل می‌دهند، آقای قالیباف برای این جلسه بسیار اعلام آمادگی کردند. دیدار با رئیس مجلس از چندین جهت حائز اهمیت است، ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و در بحث مصوبه تاثیر قطعی معدل و موارد مشابه  یک وزنه و اثر گذار هستند،  اگر دقیقتر مسائل مطرح شود مدافع خیلی خوبی خواهند بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: در جلسه روز سه‌شنبه کسی را دعوت نکردیم، و قرار است اعضای کمیسیون آموزش به یک جمع بندی کامل برسد و رئیس کمیسیون هم انشالله بتوانند در مجامع و شورای عالی انقلاب فرهنگی که حضور پیدا می‌کنند از این مسائل دفاع کنند.  

انتهای پیام 

کد خبر 20739

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
    0 0
    #لغو_مصوبه_کنکوری_شورای_عالی_انقلاب_فرهنگی