کد خبر 20771
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

غضنفری در گفتگو با نمایندگان؛

پیوستن نمایندگان به دولت بی‌احترامی به آرای مردم است/ ضرورت حفظ شان نمایندگی

پیوستن نمایندگان به دولت بی‌احترامی به آرای مردم است/ ضرورت حفظ شان نمایندگی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جدایی نمایندگان از مجس و پیوستن بدنه دولت می‌تواند به نوعی بی‌احترامی به رای مردم تلقی شود، چرا که نمایندگان پس از کسب آرای مردم، به سمت‌های دولتی منتقل می‌شوند.

کامران غضنفری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به نمایندگان گفت که در این مجلس دوازدهم، تعدادی از نمایندگان از سمت خود جدا شده و به دولت منتقل شده‌اند که این موضوع نگرانی‌هایی را در خصوص حوزه‌های انتخابیه به وجود می‌آورد، زیرا مردم نمایندگان خود را با امید به پیگیری مطالباتشان انتخاب کرده‌اند.

غضنفری ادامه داد که چنین اقداماتی می‌تواند به نوعی بی‌احترامی به رای مردم محسوب شود، چرا که نمایندگان پس از دریافت رای مردم به بدنه دولت و پست‌های وزارت می‌پیوندند.

وی همچنین به چند مورد خاص اشاره کرد و گفت که برخی نمایندگان، مانند وزیر ورزش و وزیر کشاورزی، به این سمت‌ها منصوب شده‌اند. غضنفری بر این نکته تأکید کرد که نمایندگان باید به آرای مردمی که به آن‌ها اعتماد کرده‌اند احترام بگذارند و نباید به سادگی مجلس را رها کرده و به سمت پست‌های بالاتر بروند، به خصوص وقتی که این تغییرات ممکن است به نفع منافع شخصی آن‌ها باشد.

غضنفری به تذکرات مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت که ایشان تأکید کرده‌اند نمایندگان نباید جایگاه خود را به عنوان پلکانی برای رسیدن به مشاغل دولتی استفاده کنند. اما متأسفانه، برخی از این موارد به وقوع می‌پیوندد و نمایندگان هنوز در پی این روندها هستند.

انتهای پیام

کد خبر 20771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =