کد خبر 2141
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

جزئیات سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به چابهار

جزئیات سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به چابهار

نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به سفر روز گذشته سرپرست وزارت آموزش و پرورش به حوزه انتخابیه‌اش گفت: آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید حسین علیمرادی روستای بندگاه از بخش پیرسهراب و آئین تجلیل از قبول شدگان کنکور سراسری این بخش با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش نمایندگان ما، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس، گفت: آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید حسین علیمرادی روستای بندگاه از بخش پیرسهراب، به همت جمعی از خیرین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانداران کنارک و دشتیاری و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

نماینده مردم چابهار همچنین از آیین تجلیل از قبول‌شدگان کنکور سراسری در بخش پیرسهراب  با حضور مسئولان خبر داد.

سعیدی در پایان با اشاره به پروژه مجتمع آموزشی شبانه روزی شهید حسین علیمرادی بخش پیرسهراب گفت: این پروژه با توجه به دوری مسافت روستاها به مراکز آموزشی شهرستان و تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان ۳۵ روستا و همچنین با هدف ارتقای کیفیت آموزش، توسعه کارآفرینی و مهارت، کاهش دانش آموزان بازمانده از تحصیل توسط سازمان منطقه آزاد چابهار، موسسه خیریه سیدالشهداء منطقه آزاد و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال احداث است. در این بازدید نیز در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند.

روز گذشته(۱۶ مهر ماه)، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار کنارک و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی به چابهار سفر کرد.

انتهای پیام

کد خبر 2141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =