کد خبر 2491
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

پژمانفر مطرح کرد

طرح «شفافیت آرای نمایندگان» طرحی برای بهبود انجام وظایف مسئولان

طرح «شفافیت آرای نمایندگان» طرحی برای بهبود انجام وظایف مسئولان

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: تصویب ‎طرح شفافیت آرای نمایندگان، آزمون مهمی برای مجلس یازدهم است که باتوجه به فضای‌کنونی مجلس و آرای بالایی که در گذشته داشت، به تصویب آن امیدوار هستیم.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس، اظهار داشت: وقتی یک نماینده بداند در منظر مردم است و باید به دنبال مطالبات آنها باشد، قطعا وظایف خود را با دقت بیشتری انجام خواهد داد.

وی افزود: تصویب ‎طرح شفافیت آرای نمایندگان، آزمون مهمی برای مجلس یازدهم است که باتوجه به فضای‌کنونی مجلس و آرای بالایی که در گذشته داشت، به تصویب آن امیدوار هستیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در ماه های اخیر، پس از  جلسات بسیار کارشناسی، طرح شفافیت آرای نمایندگان در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس مصوب شد و طبق آیین نامه هیئت رئیسه، پس از آن، در دستور صحن علنی مجلس قرار گرفت؛ اما هنوز اجرای قطعی و دقیق این طرح در دستورکار قرار نگرفته است و امید است با که این طرح هرچه سزیع تر به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

انتهای پیام

کد خبر 2491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =