کد خبر 2940
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

علیپور خبر داد

عزم مجلس برای قانونمند کردن رمزارزها 

عزم مجلس برای قانونمند کردن رمزارزها 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است رمز ارزها در کشورمان جایگاه پیدا کند، باید قانونمند شود. در واقع مجلس شورای اسلامی به دنبال قانونمند کردن فعالیت رمزارزها در کشورمان است و به زودی طرح ساماندهی رمزارزها در مجلس رسیدگی می‌شود.

محمد علیپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، اظهار داشت: در حال حاضر طرح ساماندهی رمز ارزها در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.  

وی افزود: بررسی این طرح نهایتاً تا دو هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس به اتمام می‌رسد و سپس این طرح آماده بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.  

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ما صرافی معتبر رمزارز در ایران نداریم و از آنجایی که بیشتر صرافی رمز ارزها جایگاهی در کشورمان ندارند و در خارج از کشور است، امکان دارد که سرمایه مردم ما در آنجا از بین برود.  

علیپور تاکید کرد: اگر قرار است رمز ارزها در کشورمان جایگاه پیدا کند، باید قانونمند شود و صرافی رمزارز در کشورمان با مجوز بانک مرکزی ایجاد شود تا منشأ و منبع آن در داخل ایران باشد.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع مجلس شورای اسلامی به دنبال قانونمند کردن فعالیت رمزارزها در کشورمان است و به زودی طرح ساماندهی رمزارزها در مجلس رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 2940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =