کد خبر 400
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

نظری:

نمایندگان ولع حضور در کابینه نداشته باشند

نمایندگان ولع حضور در کابینه نداشته باشند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده‌ای که ولع حضور در دولت داشته باشد، جایگاه نمایندگی مجلس را زیر سوال می‌برد و نباید شاهد این رفتار از سوی نمایندگان مجلس باشیم.

علیرضا نظری، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: ما نظام جمهوری اسلامی ایران را یک مجموعه یکپارچه می‌بینیم و مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه همگی باید دست به دست هم دهند تا کشور به اهدافش برسد.  جایگاه مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و موثر است و ریل حرکت دولت و بخش‌های دیگر را مشخص می‌کند.  

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نباید خودشان ولعی برای حضور در تشکیلات دولت داشته باشند، افزود: اما اگر دولت در یک بخشی، به این جمع‌بندی رسید که از برخی از نمایندگان مجلس استفاده کند، ایرادی ندارد.  در شأن نمایندگان مجلس نیست که خودشان به دنبال ارتباط گیری و لابی گری باشند و احساس کنند که در جایگاه دولت دستشان بازتر است و در آنجا شرایط ویژه تری خواهند داشت.  نماینده‌ای که ولع حضور در دولت داشته باشد، جایگاه نمایندگی مجلس را زیر سوال می‌برد و نباید شاهد این رفتار از سوی نمایندگان مجلس باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =