کد خبر 7483
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

سلیمی:

رئیس‌جمهور جمعه به مرکزی سفر می‌کنند

رئیس‌جمهور جمعه به مرکزی سفر می‌کنند

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت روز جمعه در سفری یکروزه به استان مرکزی سفر می‌کنند که دیدار با مردم و بازدید سرزده از چند مرکز در دستورکار این رئیس‌جمهور قرار دارد.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور روز جمعه ۳۱ تیرماه به همراه اعضای هیأت دولت در سفری یکروزه به استان مرکزی سفر می‌کنند.

وی افزود: مقصد اول رئیس‌جمهور در این سفر شهر اراک است و در ادامه به یکی دیگر از شهرهای استان نیز سفر خواهد کرد که هنوز مشخص نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: البته اعضای هیأت دولت در این سفر به شهرها و مناطق مختلف استان سفر می‌کنند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می‌گیرند.

سلیمی خاطرنشان کرد: دیدار با آحاد مختلف مردم، دیدار با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و بازدید سرزده از چند مرکز در دستورکار رئیس‌جمهور در جریان این سفر قرار دارد.

وی افزود: وزرای دولت هم که به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنند، در سطح شهرستان‌ها شرکت در جلسه شورای اداری، ‌ دیدار با خانواده شهدا و آحاد مختلف مردم و آشنایی با مشکلات مردم در این سفرها را در برنامه کاری خود دارند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: از یک روز قبل از انجام سفر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف در مرکز استان مستقر می‌شوند و مردم می‌توانند برای طرح مشکلاتشان به محل استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برای شنیدن و آشنایی با مشکلات مردم روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیرماه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

کد خبر 7483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =