کد خبر 8268
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

نصیرایی:

معلمان طرح مهرآفرین از شمول رتبه‌بندی خارج شده‌اند/ تلاش مجلس برای بهره‌مندی همه فرهنگیان از قانون رتبه‌بندی

معلمان طرح مهرآفرین از شمول رتبه‌بندی خارج شده‌اند/ تلاش مجلس برای بهره‌مندی همه فرهنگیان از قانون رتبه‌بندی

نماینده مردم فردوس در مجلس گفت: طرح رتبه‌بندی برای بیش از ۸۲۰ هزار فرهنگی اجرایی شد. تعداد کمی از دایره قانون خارج شده‌اند که مجلس تلاش می‌کند این معلمان نیز مشمول این قانون شوند.

مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: برخی از معلمان از جمله مشمولان طرح مهرآفرین از شمول رتبه‌بندی خارج شده‌اند. بعضی این از معلمان سابقه‌ای بیش از ۱۰ سال دارند. معلمان دیگری از جمله مامور به خدمت در دستگاه‌های دیگر مشمول این طرح نشدند که در دست بررسی و پیگیری است.

وی اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را اقدامی بزرگ عنوان کرد و افزود: این طرح بعد از ۱۰ سال چشم‌انتظاری معلمان با اهتمام مجلس  و دولت انقلابی  قانونی و اجرایی شد.  
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تشکر از دولت و مجلس برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان ادامه داد: مجلس قدم اصلی را در این راه برداشت و با توجه به موضوع آموزش و پرورش به عنوان اساس آینده کشور، برای قانونی شدن این مطالبه اقدام کرد.

نصیرایی ادامه داد: دولت سیزدهم نیز با طرح گفتمان انقلاب و با وجود فشارهای فراوان اقتصادی در اجرای این قانون و تحقق رتبه‌بندی معلمان با مجلس همکاری کرد.

نماینده مردم فردوس در مجلس با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی برا بیش از ۸۲۰ هزار فرهنگی اجرایی شد، اضافه کرد: تعداد کمی از شمول قانون خارج شده‌اند که مجلس تلاش می‌کند این معلمان از قانون رتبه‌بندی بهره‌مند شوند البته نشست‌هایی نیز در این باره برگزار شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس وجود و نفوذ تفکر لیبرالی و غربزدگی را عامل عقب‌ماندگی در برخی دوره‌ها بیان کرد و افزود: اوج این تفکر در دولت یازدهم و دوازدهم بود در عین حال هر زمانی تفکر «ما می‌توانیم»، انقلابی و جهادی بر کشور و دولت حاکم بوده تحولات بزرگی در راستای بهبود وضعیت جامعه و مردم اتفاق افتاده است. آثار این تفکر هم اکنون در وزارت آموزش و پرورش دیده می‌شود.

نصیرایی دستاوردهای علمی، نظامی و امنیتی را نتیجه تفکر انقلابی برشمرد و گفت: امروز ابرقدرت‌ها جرأت ندارند که در موضوعات نظامی با ایران رو در رو شوند. اگر همین تفکر در حوزه اقتصاد، معیشت و مدیریت عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حاکم شود، آثار آن در جامعه محسوس خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 8268

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیرین. حدادي. معلم بازنشسته سال 92 CA ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    ایاتغییری درحکم وحقوق ماهم داشته. یافقط تعدادی محدود. انتخابی بوده