کد خبر 9724
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

ارکانی:

صف اغتشاشگران از از جوانان هیجان زده جدا شود

صف اغتشاشگران از از جوانان هیجان زده جدا شود

نماینده مردم نیشابور در مجلس با تاکید بر ضرورت مرزبندی میان جوانان و نوجوانانی که به گفته رهبری براساس بی دقتی ها وارد میدان شدند، گفت: لازم است قوه قضائیه با صحنه گردانان اصلی که با نقشه وارد شدند برخورد قاطع صورت دهد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با انتقاد از تورم ۷۰ درصدی اقلام خوراکی و غذایی که امروز سفره مردم را کوچک کرده، گفت: مردم توان مصرف لبنیات، میوه و پروتئین را ندارند و سبد آن ها کاهش یافته است که دولت باید برای آن راهکار بدهد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای اعتراضاتی ناشی از عدم مدیریت موضوع شد و گفت: برای مثال ایجاد نگرانی بین ده ها هزار جوان و نوجوان در آستانه کنکور که نسبت به برگزاری کنکور سال آینده بلاتکلیف هستند باعث اعتراض می شود همچنین باید به وضعیت کامیوندارانی که مدت ها است نسبت به نوسازی کامیون های خود اقدام کرده اما سال ها است به علت وجود مافیای اسقاط کامیون، سرمایه شان در پارکینگ خوابیده و از نان خوردن افتاده اند رسیدگی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبری معظم در خصوص مسائل اخیر به مرزبندی میان جوانان و نوجوانان که براساس بی دقتی ها وارد میدان شده و حتی ایشان آن ها را بچه های خودمان تلقی کردند، گفت: باید میان آن ها با صحنه گردانان اصلی که با نقشه وارد شده اند تفکیک صورت گیرد و با صحنه گردانان اصلی اقدام قاطع و خردمندانه مدنظر رهبری از سوی قوه قضائیه مستقل صورت گیرد.

ارکانی در ادامه ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزیر بهداشت برای موافقت با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بعد از ۱۳ سال با پیگیری های این نماینده، عنوان کرد: با همراهی وزارت بهداشت این خواسته مردم به ثمر نشست و امیدواریم با مدیریت توانمند بتوانیم مشکلات عدیده سر راه آن را برطرف کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون ارتقای بخش میان جلگه در هیات دولت مطرح است که امیدواریم طبق قول معاون رئیس جمهور انجام شود.

ارکانی ضمن تشکر از وزرای نیرو، میراث فرهنگی و بهداشت که با دعوت وی برای بازدید از منطقه حضور یافته و دستورات لازم را دادند، اظهار کرد: از اداره جهاد کشاورزی نیشابور برای حل مشکل بازار دام میان جلگه که به نتیجه رسید تشکر می کنم، همچنین از وزیر راه نیز که علیرغم مشکلات موجود در گرانی زمین مسکن اقداماتی در شمال شرق این شهر برای خانه دار شدن ساکنین بعد از ۴۰ سال صورت داد سپاسگزارم. 

انتهای پیام

کد خبر 9724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =