کد خبر 10885
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

حسن‌پور بیگلری:

حضور مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم بیانگر حرکت ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب است

حضور مردم در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم بیانگر حرکت ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب است

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حضور پرشور، عاشقانه مکتب سردار دل ها در سومین سالگرد شهادت آن عزیز بیانگر آن است که ایران اسلامی برخلاف جوسازی دشمنان در مسیر اهداف خود حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، شهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ دی ماه) و در تذکر شفاهی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: حضور پرشور و معنادار عاشقان راه و مکتب سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در سومین سالگرد شهادت آن عزیز که تداعی اربعین سیدالشهدا (ع) را به همراه داشت بیانگر آن است که ایران اسلامی برخلاف جوسازی های دشمنان انقلاب اسلامی که عده ای فریب خورده اند عاشقانه در مسیر اهداف خود حرکت می کنند.

وی گفت: حضور اعجازگونه مردم شیدای مکتب حاج قاسم در هر ساعت از شبانه روز در سرمای سوزناک کرمان فریاد عشق و دلدادگی به شهید و مکتب شهادت است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس عنوان کرد: اینجانب بر خود لازم می دانم از همه مردم عزیز، بزرگوار، مومن و متدین که حضوری شکوهمندانه داشته اند، تشکر کنم. همچنین از برگزارکنندگان اعم از امام جمعه کرمان، استاندار، خانواده شهدا، هیات های مذهبی، بسیجیان، فرماندهی سپاه، نیروی انتظامی، شرکت های صنعتی- معدنی گلگهر، گهرزمین و مس تشکر می کنم. 

انتهای پیام

کد خبر 10885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =