کد خبر 12052
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

احمدی به نمایندگان خبر داد

احتمال تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اصلاح رشته‌ها

احتمال تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اصلاح رشته‌ها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ممکن است زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شود. ما پیگیری هایی کردیم تا اگر رشته‌ای مورد نیاز باشد اما از قلم افتاده باشد، به رشته‌های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش اضافه شود.  

محمدرضا احمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با اشاره به انتقاد برخی از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مبنی بر اینکه رشته آنان در این آزمون مورد نیاز قرار نگرفته است، اظهار داشت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.  

وی بیان کرد: البته مسئولان آموزش و پرورش می‌گویند که بنا به نیازمندی ها، رشته ها را اعلام کردند، اما ما در حال پیگیری هستیم تا اگر این امکان وجود داشته باشد، بتوانیم رشته هایی را که هم مورد نیاز آموزش و پرورش باشد و هم متقاضیان زیادی دارد، در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بگذاریم و از این طریق دغدغه فارغ‌التحصیلان رشته‌های تحصیلی مختلف و به ویژه مورد نیاز آموزش و پرورش رفع شود.  

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته آموزش و پرورش هم نیازمندیهای خودش را می‌بیند و بر این اساس رشته های مورد نیاز برای آزمون استخدامی را انتخاب کرده است.  

وی گفت: مسئولان آموزش و پرورش به ما می‌گویند که نیازمندیهای آموزش و پرورش را در تعیین رشته های شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش لحاظ کردند، اما ما در حال بررسی موضوع هستیم و اگر این امکان وجود داشته باشد و در صورتی که رشته‌ای مورد نیاز آموزش و پرورش باشد اما از قلم افتاده باشد، حتماً سعی می‌کنیم ساز و کاری اندیشیده شود که این رشته ها هم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اضافه شود.  

احمدی تاکید کرد: ممکن است زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شود. ما پیگیری های خود را از طریق معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش انجام دادیم و با مسئولان ذیربط هم صحبت کردیم که اقدامات لازم برای رفع دغدغه فارغ‌التحصیلان رشته‌های تحصیلی که آموزش و پرورش به آنان نیاز دارد، مرتفع شود.

انتهای پیام

کد خبر 12052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    0 0
    سایر رشته ها مثل اقتصاد و امار چ فرقی با ریاضی دارن ک اضافه نشدن لطفا عدالت رو برقرار کنید چون گفتیت فارغ تحصیل علوم پایه و علوم انسانی وقتی معارف و اقتصاد اضافه میشه باید اقتصادم باشه لطفا کمک کنید و یاری