کد خبر 1581
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

ابوترابی:

سیل واکسن با همت رئیسی محقق شده است

سیل واکسن با همت رئیسی محقق شده است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای برون رفت از مشکلات دارد، افزایش واردات واکسن ربطی به دولت روحانی ندارد و به همت رئیسی و وزارتخانه‌های بهداشت و امور خارجه محقق شده است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار کرد: دولتمردان سابق بارها در اظهارات خود تاکید کردند که عدم پیوستن جمهوری اسلامی ایران به  FATF باعث شده است که واکسن کرونا وارد کشورمان نشود.  

وی افزود: علی رغم اینکه دولت روحانی ادعای تعامل سازنده با دنیا را داشت، اما نتوانست به خوبی با کشورهای جهان برای خرید واکسن تعامل کند. روحانی در ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمی‌کرد و همین مسئله هم بارها باعث شیوع بیماری کرونا و اعتراض‌های مکرر سعید نمکی شد.  

اگر فردی از طیف حسن روحانی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروز میشد، مطمئناً باز هم گشایشی در واردات واکسن اتفاق نمی‌افتاد و فقط فردی جهادی چون سید ابراهیم رئیسی توان رفع این مشکل بزرگ را داشت.  

ابو ترابی در ادامه گفت: شرایط ایران در زمینه FATF هیچ تغییری نکرده است اما شاهد گشایش جدی در واردات واکسن و سرازیر شدن آن به کشورمان هستیم که نشان می‌دهد دولت سیزدهم عزم جدی برای برون رفت از مشکلات دارد. افزایش واردات واکسن ربطی به دولت روحانی ندارد و به همت رئیسی و وزارتخانه‌های بهداشت و امور خارجه محقق شده است.

انتهای پیام

کد خبر 1581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =