کد خبر 16024
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

مقصودی:

وزیر کار اجازه دخالت منفعت‌طلبان سیاسی در شستا را ندهد

وزیر کار اجازه دخالت منفعت‌طلبان سیاسی در شستا را ندهد

نماینده مردم بروجرد در مجلس تأکید کرد: گسترش فعالیت‌های سیاسی و فرادستی و حذف مدیران موفق و انتصاب مدیران نالایق مبتنی بر اعمال نفوذهای باندی مافیای سیاست‌زده قطعاً رویه‌ای است که منجر به بیان برخی حقایق تلخ و البته تأسف‌بار در پیشگاه مردم خواهد شد.

گزارش  نمایندگان، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: حضور مردم و امت اسلامی در شکوه اربعین در دفاع از قرآن، ولایت و حجاب جلوه‌هایی از تمدن نوین اسلامی است که دختران و زنان ایرانی با مشی زینبی خویش و شکوه حجاب، عفاف و حیا در مدار حبیب خویش و در جهت تبیین پیام اربعین رستاخیز مبارزه با کفر و ظلم جهانی را فریاد زدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: رهبری عزیز چه زیبا فرمودند این حرکت عظیم یک نماد پرشکوه از حضور پیروان و علاقمندان به اهل بیت و از حوادث بسیار برجسته‌ای است که خداوند متعال در اختیار ما گذاشت، خدا را بایستی شاکر باشیم.

وی بیان کرد: شهر بروجرد جایگاه علما، فقها، ادبا و شهر آیت‌الله العظمی بروجردی نیازمند نگاه ویژه دولتمردان در راستای توجه به مطالبات دیرینه مردم عزیز است، ما بروجرد را به لطف خداوند متعال و حمایت‌های مردم و دولت مردمی به جایگاه واقعی خویش می‌رسانیم و به مطالبات تاریخی و دیرینه مردم جامه عمل خواهیم پوشاند.

مقصودی تأکید کرد: وزیر کار اجازه دخالت منفعت‌طلبان سیاست‌ زده باندی در شستا و شرکت‌های تابع سازمانی که با سلامت مردم در ارتباط است، داده نخواهد شد. گسترش فعالیت‌های سیاسی و فرادستی و حذف مدیران موفق و انتصاب مدیران نالایق مبتنی بر اعمال نفوذهای باندی مافیای سیاست‌زده قطعاً رویه‌ای است که منجر به بیان برخی حقایق تلخ و البته تأسف‌بار در پیشگاه مردم خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: از وزیر می‌خواهم به این رویه‌های ناصواب و غلط خط بطلان کشیده و جلوی فشارهای سیاسی ایستادگی کند که ارزش تقوا و ایمان به عیار ایستادگی در مقابل سیاست‌ها و فشارهای نامتعارف سیاسی است.

انتهای پیام

کد خبر 16024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =