کد خبر 1699
۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

سلیمی:

بازسازی اقتصاد بر مدار قانون با کمک مجلس به دولت

بازسازی اقتصاد بر مدار قانون با کمک مجلس به دولت

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اول نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رصد برنامه‌های رئیس جمهور و وزرا آن است که به دولتمردان در تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، کمک کنند. شرایط اقتصادی کشور به دلیل ضعف و ناکارآمدی دولت سابق به شدت آسیب دیده است و باید به دولت سیزدهم برای بازسازی اقتصاد کشور کمک کرد.  

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به صورت دقیق وعده‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور و وزرا را رصد می‌کند تا با مجلس و اقتضائات بودجه‌ای کشور هماهنگی داشته باشد.  

وی افزود: هدف اول نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رصد برنامه‌های رئیس جمهور و وزرا آن است که به دولتمردان در تحقق وعده‌هایی که به مردم داده‌اند، کمک کنند. شرایط اقتصادی کشور به دلیل ضعف و ناکارآمدی دولت سابق به شدت آسیب دیده است و باید به دولت سیزدهم برای بازسازی اقتصاد کشور کمک کرد.  

نماینده مردم محلات خاطر نشان کرد: همه ما می‌دانیم که مشکلات اقتصادی کشور یک شبه از بین نمی‌رود و خنثی نمی‌شود و باید به دولت فرصت دهیم تا بتواند برنامه های اقتصادی خود را عملیاتی کند.  یکی از وعده‌های مهم اقتصادی دولت، ساخت یک میلیون مسکن در سال است که دولت به طور جدی پیگیر اجرای آن است.  

سلیمی در پایان با بیان اینکه وعده ساخت مسکن از سوی دولت، کاملا همسو با قوانین مجلس و بودجه کشور است، افزود: در قانون جهش تولید مسکن هم این موضوع آمده و منابع بودجه‌ای آن هم در نظر گرفته شده است.  دولت و مجلس شورای اسلامی کاملاً با یکدیگر هماهنگ و همراه هستند تا مشکلات اقتصادی کشور را از سر راه مردم بردارند و ما هم نظارت می‌کنیم تا اقدامات اقتصادی دولت بر مدار قانون و ساختار بودجه‌ای کشور باشد.

انتهای پیام

کد خبر 1699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =