کد خبر 17704
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

اقدامات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی رصد می‌شود

اقدامات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی رصد می‌شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از رصد اقدامات انتخاباتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام موحدی راد در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان با اشاره به اینکه اقدامات انتخاباتی همه افرادی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند رصد می‌شوند گفت: در گذشته هر ضابطی گزارش تخلفات را به دادگستری ارسال می‌کرد، اما امسال هیئتی تشکل شده و پس از بررسی و پالایش تخلفات، برای رسیدگی به دادستانی ارسال می‌شود.
وی با تاکید بر آموزش عوامل اجرایی گفت: در کنار عوامل اجرایی باید برای نامزدها قوانین و تخلفات انتخابانی را آموزش داد و حتی به مردم هم این قوانین و موضوعات مرتبط اطلاع رسانی شود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به اینکه امروز نگاه دنیا به انتخابات است و حضور پر رنگ مردم پاسخی به یاوه گویی‌های دشمنان است گفت: باید در کنار برخورد با تخلفات انتخاباتی زمینه را برای حضور پرشور مردم و رقابت سالم نامزدها در انتخابات فراهم کنیم.
حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم گفت: در انتخابات اصل بر پیشگیریست، اما اگر کسی قانون را زیر پا بگذارد رسیدگی خواهد شد.
حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان هم با اشاره به اینکه در استان تخلفات انتخاباتی جدی نداریم گفت: باید در کنار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی همه مردم و مسئولان به برگزاری انتخاباتی پرشور هم کمک کنند.
محمودآبادی معاون خبر صدا و سیمای استان هم با اشاره به پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴ شبکه ویژه انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه استان گفت: این اقدام صدا و سیما قطعا موجب شور انتخاباتی و آشنایی بیشتر مردم با نامزدها خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 17704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =