کد خبر 19499
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

موسوی:

کابینه دولت باید متشکل از افراد متخصص و متعهد باشد

کابینه دولت باید متشکل از افراد متخصص و متعهد باشد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید بر این است که کابینه دولت چهاردهم از نیروهای جوان، مومن و انقلابی تشکیل شود و در کنار پتانسیل جوانان از تجربه بزرگان نیز استفاده شود.

به گزارش نمایندگان، سید روح الله موسوی درباره اینکه کابینه دولت چهاردهم چه ویژگی هایی باید داشته باشد، بیان کرد: بالاخره خروجی کابینه یا هیات دولت برای مردم خیلی مهم است. این اعضای هیات دولت هستند که می توانند اهداف و وعده هایی که رئیس جمهور منتخب به مردم دادند را، محقق کنند. فلذا این مهم است که در هیات دولت چه کسانی وارد شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید متناسب با شرایط روز کشور اعضای کابینه انتخاب شوند، باید در تشکیل کابینه از همه جناح های سیاسی، نخبگان کشور و نیروهای جوان استفاده شود. تاکید بر این است که کابینه دولت چهاردهم از نیروهای جوان، مومن و انقلابی تشکیل شود. تجربه بزرگان نیز در کنار پتانسیل جوانان باید در کابینه دولت چهاردهم به کار گرفته شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این بسیار مهم است که در انتخاب اعضای کابینه نگاه شایسته سالاری باشد. مردم این توقع را دارند. تعهد و تخصص در اعضای کابینه بسیار مهم است. مردم انتظار دارند کابینه دولت چهاردهم از افراد متخصص  و متعهد تشکیل شود.

انتهای پیام

کد خبر 19499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =