کد خبر 19869
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

قادری در گفتگو بانمایندگان؛

وزیر اطلاعات اطلاعات اقدامات ارزشمندی در جهت مسائل امنیتی کشور انجام داده است

وزیر اطلاعات اطلاعات اقدامات ارزشمندی در جهت مسائل امنیتی کشور انجام داده است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران گذشته، وزارت اطلاعات اقدامات ارزشمندی در جهت مسائل امنیتی کشور انجام داده است.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان،  در خصوص انتصاب سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات گفت: تا به امروز بنده اخبار محسوسی درمورد مخالفت با سید اسماعیل خطیب، به عنوان وزیر اطلاعات نشنیده‌ام و مخالفت آشکاری از سوی نمایندگان مجلس با ایشان، به گوش نمی رسد. 

وی افزود: باتوجه به صحبت‌هایی که اخیرا آقای پزشکیان داشتند، تلاش ما بر این است که یک دولت فراجناحی داشته باشیم و بر اساس تخصص و توانمندی‌های وزرا، آنها را به مقام وزارت منصوب کنیم، در انتخاب وزیر اطلاعات نیز سعی ما بر این است که فردی توانمند و با تجربه، بر روی کار بیاید. 

قادری در ادامه بیان کرد: در دوران گذشته، وزارت اطلاعات اقدامات ارزشمندی در جهت مسائل امنیتی کشور انجام داده است و سعی ما نیز بر این است که عملکرد این وزارتخانه بیش از گذشته، بهبود پیدا کند. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی، در انتها افزود: تمام تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر این است که بدون درنظر گرفتن مسائل جناحی و علایق شخصی خود، وزرای با کفایتی را تایید صلاحیت کنند، از آنجایی که فعالیت وزارت اطلاعات، بسیار امنیتی و حساس تر است، مطمئنا نمایندگان با تامل بیشتری در انتصاب وزیر اطلاعات عمل خواهند کردند. 
 
انتهای پیام

کد خبر 19869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =