کد خبر 20137
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

انوری در گفتگو با نمایندگان:

با تاثیر هفتاد درصدی در کنکور مخالفیم/ به دنبال رفع مشکل کنکوری‌ها در دولت جدید هستیم

با تاثیر هفتاد درصدی در کنکور مخالفیم/ به دنبال رفع مشکل کنکوری‌ها در دولت جدید هستیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت:با شکل گرفتن دولت جدید و کمیسیون آموزش و تحقیقات این مسئله حتما مطرح خواهد شد و انشالله حل میشود و فکری به حال آن خواهیم کرد. ما پیگیر مشکلات کنکوریها در دولت جدید و کمیسیون جدید هستیم و خواهیم بود.

محمد انور بجارزهی عضو کمیسیون آموزش  و تحقیقات  و نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان در پاسخ به سوال درباره تاثیر معدل قطعی که آیا قرار نیست اقدامی از طریق کمیسیون آموزش  و  تحقیقات  انجام بشود گفت: من به شخصه با این ۷۰ درصد مخالفم و فعلا خبری نیست و هیچ حرفی نزدند.

نماینده مردم چابهار عنوان کرد: هفتادرصد تاثیردر کنکور بسیار زیاد است انشالله اقدامی انجام بدهند و این مصوبه به سی درصد تغییر پیدا کند. اساسا من باکنکور مخالفم و کنکور چیزی اضافه هست، اگر کنکور نباشد هجمه ها و فشار روانی و استرس جوان ها و نوجوانان ما قطعا کمتر میشود، سیستم آموزشی را به سیستم عملی و کاربردی تغییر بدهند.

عضو کمیسیون  آموزش   و  تحقیقات  مجلس افزود: با شکل گرفتن دولت جدید و کمیسیون آموزش   و   تحقیقات این مسئله حتما مطرح خواهد شد و انشالله حل میشود و فکری به حال آن خواهیم کرد. ما پیگیر مشکلات کنکوریها در دولت جدید و کمیسیون جدید هستیم و خواهیم بود.

انتهای پیام 

کد خبر 20137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    1 0
    الان من که می خوام پشت کنکور بمونم باید همه درسها رو امتحان بدم وهزینه کنم .کلا هزینه واسخرس بیشتر شده
  • سورینا IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    1 0
    خواستار لغو تاثیر معدل .یا .اصلاح تاثیر معدل فقط پایه دوازدهم کنکور ۱۴۰۴ هستیم امروز قشر بزرگ کنکوری‌ها شامل دانش‌آموزان، پشت کنکوری‌ها و خانواده‌ها به سبب این تغییرات کارشناسی نشده با مشکلات و دغدغه‌های مضاعف نسبت به گذشته روبه‌رو شده‌اند.
  • رویا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    0 0
    ما دانش آموزان خواهان لغو مصوبه ناعادلانه شورا هستیم ۱. چون تعداد امتحانات زیادبازه زمانی امتحانات کم است ۲.زمانی که برای یک درس عمومی باید گذاشت که بتوان تشریحی جواب داد ۳ برابر شده ۳. هزینه ها به شدت افزایش پیدا کرده اینگونه که قبلا یک کتاب تست جامع دینی میخریدیم الان باید برای هر پایه جداگانه کتاب تهیه کرد برای هر درس باید جداگانه کلاس گرفت ۴. فقط یک بار حق ترمیم هست که این موصوع خودش باعث استرس زیاد میشه و فرد رو منفعل میکنه ۵. مسئله هم ترازی که امسال فاجعه بود ۶. مسئله رقابت دارا و ندار ۷.کنکور راهی برای نجات قشر ضعیف قشری که به هر علتی شرایط تحصیل در زمان خود را نداشته بود اما الان حتی این راه هم برای این افراد بسته شده و موج ناامیدی در جامعه را افزایش داده ۸. تصحیح سلیقه ای هم بحث دیگری است که باعث بی عدالتی میشود ۹. قدیم فقط بحث مافیای کنکور بود الان متاسفانه علاوه بر مافیای کنکور مافیای امتحان نهایی هم اضافه شده این طرح فقط ناامیدی را بالا برده جیب خانواده ها را خالی کرده فشار روانی و استرس را افزایش داده و ناعدالتی را رواج داده امتحان نهایی سهمیه منطقه هم ندارد!