کد خبر 20307
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

عظیمی‌راد خبر داد؛

جزئیات نشست مشترک مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی/اعمال تغییر و یا لغو مصوبه کنکوری؟

جزئیات نشست مشترک مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی/اعمال تغییر و یا لغو مصوبه کنکوری؟

احسان عظیمی راد گفت:با وجود بحث و بررسی فراوان در نهایت بنابراین شد تا در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل اعمال شود و همزمان موضوع مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که نیاز به اعمال تغییر و یا لغو مصوبه شود.

احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:در این جلسه موضوع نحوه برگزاری کنکور مطرح شد و نمایندگان انتقادات و اعتراضات خود را نسبت به شکل جدید برگزاری کنکور و ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه قانونگذاری مطرح کردند.

وی افزود:در این جلسه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کردند که این ورود شورا به موضوع نحوه برگزاری کنکور طبق نامه رهبر معظم انقلاب بوده که در پاسخ به نامه آقای لاریجانی در دوره ریاستشان بر مجلس دهم عنوان کردند که شورا به موضوع نحوه برگزاری کنکور ورود کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت:ما در مجلس رونوشت و رونوشت نامه آقای لاریجانی و پاراف رهبر معظم انقلاب را مشاهده کردیم آقای لاریجانی در نامه خود بحث مافیای کلاس‌های کنکور و کنکور را مطرح کرده بود و رهبر معظم انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود و اعلام نظر کند و اجازه رهبر معظم انقلاب طبق این نامه در حد اعلام نظر بوده نه گذراندن مصوبه.

عظیمی راد خاطرنشان کرد: با وجود بحث و بررسی فراوان در نهایت بنابراین شد تا در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل اعمال شود و همزمان موضوع مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که نیاز به اعمال تغییر و یا لغو مصوبه شود

وی افزود:ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تا آخرین مرحله پیگیر حقوق داوطلبان کنکور هستیم و حتی اگر نیاز باشد در این باره با رهبر معظم انقلاب مکاتبه خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 20307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =