کد خبر 20337
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

انتقاد نماینده بابل از تذکرات بی‌اثر نمایندگان!

انتقاد نماینده بابل از تذکرات بی‌اثر نمایندگان!

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: در حالی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور مکرر به مشکلات مختلف کشور تذکراتی را ارائه می‌دهند، تغییر ملموسی در وضعیت معیشت و زندگی مردم مشاهده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، حسن نتاج نماینده بابل در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرات نمایندگان درباره مشکلات مختلف کشور، ابراز نگرانی کرد که با وجود این تذکرات، تغییری در وضعیت کشور مشاهده نمی‌شود و این مسئله باعث نارضایتی مردم شده است.

وی توضیح داد که مشکلاتی از جمله وضعیت معیشتی معلمان، عدم پرداخت حقوق بازنشستگان، مشکلات برنج‌کاران، گندم‌کاران و کشاورزان، همچنین عدم پیگیری مهاجرت پرستاران و پزشکان و ناتوانی در رسیدگی به وضعیت مربیان پیش‌دبستانی و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی وجود دارد.

این نماینده مجلس با انتقاد از عدم تکمیل طرح‌های آبرسانی و نیمه‌کاره ماندن آن‌ها، به چالش‌های حوزه‌های خودرو، مسکن، ارز و وضعیت نان و آرد اشاره کرد و گفت که همه این مسائل موجب نارضایتی مردم شده است. وی افزود که مردم از عدم توجه به تذکرات نمایندگان و عدم ایجاد تغییر در وضعیت موجود ابراز گلایه دارند.

انتهای پیام

کد خبر 20337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =