کد خبر 20387
۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

اخلاقی در گفتگو با نمایندگان:

نمایندگان به دولت فرصت دهند تا برنامه‌های خود را دنبال کند

نمایندگان به دولت فرصت دهند تا برنامه‌های خود را دنبال کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ارزشمند بودن وفاق ملی باید حدود و ثغورش توسط خود شخص  رئیس جمهور و معاون اول ارئیس جمهور تبیین شود تا در بدنه دولت و مجموعه مسئولین جا بیفتد.وفاق ملی یعنی استفاده از همه ظرفیت ها و سلایق. در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی یا برداشت های اشتباهی شکل بگیرد به همین سبب نقد هایی به دولت وارد شود.

حسنعلی اخلاقی امیری عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، با اشاره به برخی حواشی در رابطه با اظهار نظر برخی نمایندگان، گفت: باتوجه به این که دولت کار خود را به تازگی آغاز کرده باید فرصت داد تا برنامه های خود را دنبال کند.

اخلاقی امیری از رئیس جمهور درخواست کرد که با توجه به ارزشمند بودن وفاق ملی باید حدود و ثغورش توسط خود شخص  رئیس جمهور و معاون اول ارئیس جمهور تبیین شود تا در بدنه دولت و مجموعه مسئولین جا بیفتد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: وفاق ملی یعنی استفاده از همه ظرفیت ها و سلایق. در غیر این صورت ممکن است سوء تفاهم هایی یا برداشت های اشتباهی شکل بگیرد به همین سبب نقدهایی به دولت وارد شود.

وی یادآور شد: دولت و شخص رئیس جمهور و معاون اول بهتر است که این شعار ارزشمند مبنی بر وفاق ملی را تشریح کنند تا از برداشت های غلط جلوگیری شود و آرامش کشور و ارتباط سازنده در بین مسئولین حفظ شود.

انتهای پیام

کد خبر 20387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =