کد خبر 20521
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

رضایی درباره کمیسیون امنیت خبرداد؛

تاکید اعضای کمیسیون امنیت ملی بر ضرورت پاسخ قاطع به جنایات صهیونیست ها

تاکید اعضای کمیسیون امنیت ملی بر ضرورت پاسخ قاطع به جنایات صهیونیست ها

سخنگوی ئکمییون امنیت با اشاره به تشکیل جلسه فوق العاده این کمیسیون ئدرباره وقایع لبنان گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی به جنایات اخیر در لبنان تأکید کردند که این جنایات نمی‌تواند مانع از فروپاشی این رژیم شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نمایندگان درباره جلسه امروز کمیسیون گفت:  ابراهیم رضایی در مورد جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه به منظور بررسی حوادث اخیر در منطقه، از جمله وقایع لبنان و جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون با محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان، شهادت جمعی از مجاهدان و مردم بی‌گناه لبنان را در حمله وحشیانه این رژیم تسلیت گفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: بی‌تردید جنایات صهیونیست‌ها که با حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌ها و با استفاده از سلاح‌های آمریکایی صورت گرفته، بدون پاسخ نخواهد ماند.

رضایی همچنین اظهار داشت: اعضای کمیسیون از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر ابراز تأسف کردند. آنها خواستار پاسخی قاطع، عملی و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی هستند. در این جلسه تأکید شد که هیچ‌یک از این جنایات و نسل‌کشی‌ها نخواهد توانست مانع از نابودی رژیم صهیونیستی شود، زیرا خون شهدا زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در حال سپری کردن آخرین روزهای حیات خود در سرزمین‌های اشغالی هستند و تمامی این حوادث در منطقه، آغازی بر پایان رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود.

رضایی در پایان گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری جلساتی مرتبط با مسائل منطقه، لبنان و فلسطین خواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر 20521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =