کد خبر 20587
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲

بیاتی درگفتگو با نمایندگان:

مهلت 6 ماهه مجلس به وزارت نیرو برای رفع مشکل قطعی برق

مهلت 6 ماهه مجلس به وزارت نیرو برای رفع مشکل قطعی برق

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان درمجلس گفت: ۵،۶ ماه مهلت برای حل ناترازی برق است، ولی بعید میدانم وزیر جدید و وزارت نیرو بتواند تا سال آینده مشکل ناترازی برق را حل نماید، قبل از رای اعتماد وزیر نیرو یکی خواسته هایمان این بود که این مسئله انرژی را حل بکند، با قطع کردن برق کارخانه جات به تولید آسیب خواهیم زد.

ولی الله بیاتی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان و سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با نمایندگان، اظهارکرد: بخشی از مشکلات قطعی برق مربوط به این موضوع است که کشور ما یکسری نیروگاه های آبی دارد که اینها به دلیل عدم بارندگی و پایان فصل تابستان از مدار خارج شده است، ولی اگر سدها پر شوند به جریان خواهد افتاد؛ بخشی دیگر مربوط به دولت و مصارف بالای ما است، چون دولت درتابستان کار خاصی انجام نداد برق کارخانجات را بیشتراز منازل قطع کرد ولی مشکلی را حل نکرد قطع کرد. 

بیاتی افزود: ۵،۶ ماه مهلت برای حل این مشکل است، ولی بعید میدانم وزیر جدید و وزارت نیرو بتواند تا سال آینده مشکل ناترازی برق را حل نماید.

وی در همین رابطه افزود: قبل از رای اعتماد وزیر نیرو یکی خواسته هایمان این بود که این مسئله انرژی را حل کند، با قطع کردن برق کارخانه جات به تولید آسیب خواهیم زد. کشاورزان بسیار از قطع برق بسیار ناراضی اند و نمی‌توانند برای کشاورزی شان برنامه ریزی انجام دهند.انشالله دولت این مشکل را تا سال آینده حل بکند.

انتهای پیام 

کد خبر 20587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =