کد خبر 20622
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳

نثاری به نمایندگان خبر داد

مجلس به دنبال رفع فیلترینگ/ امیدمان را از دست نمی‌دهیم

مجلس به دنبال رفع فیلترینگ/ امیدمان را از دست نمی‌دهیم

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما نباید امیدمان را از دست بدهیم، ولی با چارچوب و ضوابط خاص حتما رفع فیلترینگ انجام خواهد شد و ما دنبال ساماندهی هستیم.

علیرضا نثاری عضوکمیسیون نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان، گفت: فیلترینگ به عنوان یک طرحی که نیاز است در مجلس مطرح شود مطرح شده، فیلترینگ عملا به معنای بهم ریختگی یا به اصطلاح بل بشو نیست، ساماندهی فضای مجازی می‌تواند هم به نفع دولت و هم به نفع مردم باشد اگر در بستر قانونی فراهم شود.استفاده از این فیلتر شکن ها باعث هزینه های سنگین می‌شود و از طرفی دیگر عده‌ای از این مسئله فیلترینگ سود زیادی میبرند.

نثاری افزود: طرحی که دوستان به مجلس دادند بابت فیلترینگ حتما دارای جزئیاتی بسیار زیادی است و باید چکش کاری شود و تمام جوانب حقوقی و قانونی آن بررسی و در نظر گرفته شود و در بستر اجرایی باشد.نمی‌شود طرحی داد و شرایط اجرای آن مهیا نباشد، اگر مجلس، دولت و دستگاه قضا همدل و درکنار هم باشند این طرح اجرایی خواهد شد.

نماینده نهاوند در پاسخ به سوال خبرنگار نمایندگان، که آیا امیدی برای رفع فیلرینگ هست، گفت: بله، ما نباید امیدمان را از دست بدهیم، ولی با چارچوب و ضوابط خاص حتما رفع فیلترینگ انجام خواهد شد و ما دنبال ساماندهی هستیم.

انتهای پیام 

کد خبر 20622

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =