کد خبر 20676
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱

گودرزی در گفتگو با نمایندگان تاکید کرد؛

حمایت قاطع مجلس از نیروهای مسلح/سپاه پاسداران درسی فراموش‌نشدنی به رژیم صهیونیستی داد

حمایت قاطع مجلس از نیروهای مسلح/سپاه پاسداران درسی فراموش‌نشدنی به رژیم صهیونیستی داد

نماینده بروجرد در مجلس، در سخنانی تأکید کرد که شب گذشته شب ماندگار جبهه مقاومت است و مجلس شورای اسلامی با تمام وجود از نیروهای مسلح حمایت می‌کند.

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی،در گفتگو با نمایندگان گفت: شب گذشته شبی ماندگار در تاریخ جبهه مقاومت است و قلب آزادی‌خواهان عالم و تمامی مسلمانان شاد شد." وی تأکید کرد که امشب تمام اسلام در برابر دشمنان خود عزتمندانه ایستادگی کرده است.

گودرزی با اشاره به روح بلند حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان، اظهار داشت: یقیناً این عزیزان دعاگوی ما خواهند بود.

وی همچنین به عزت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: این نیروها درسی فراموش‌نشدنی و ضربه‌ای محکم به اسرائیل و رژیم صهیونیستی وارد کردند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با تمام وجود پشتیبان نیروهای مسلح است. کشوری که در راه شهادت قرار دارد، اهل سعادت است و ملتی که شهادت ندارد، سعادت نخواهد داشت. گودرزی با تأکید بر اهمیت مقام شهادت، افزود: ما شهادت را بالاترین مقام و منزلت می‌دانیم و آماده‌ایم جان و زندگی خود را برای اسلام فدای کنیم؛ اسلامی که به ما عزت بخشید.

او همچنین به یاد کودکان مظلومی که در غزه به شهادت رسیدند، یاد کرد و گفت: به یاد مظلومیت همه شهدا و عزت و اقتدار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، اینجا اعلام حمایت می‌کنم.

گودرزی با بیان اینکه؛ من تردید ندارم که خداوند متعال نصرت خود را به نیروهای اسلام عطا خواهد کرد و آیات الهی تحقق خواهد یافت. آینده متعلق به مستضعفین عالم خواهد بود، افزود: مجلس شورای اسلامی با ایمان و تمام وجود پشتیبان نیروهای مسلح و مقتدر است و ملت ایران از طیف‌های مختلف و جریانات گوناگون قدردان تلاش‌های نیروهای مسلح است.

 گودرزی با قدردانی از حضور و زحمات نیروهای مسلح، تأکید کرد که امنیت و آرامش کشور نتیجه این تلاش‌هاست.

انتهای پیام

کد خبر 20676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =