کد خبر 20728
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

جمعه نصر:

از حضور مردم در نماز جمعه نصر تا آمادگی ظهور در جهان

از حضور مردم در نماز جمعه نصر تا آمادگی ظهور در جهان

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم ایران از هر قشر و سلیقه ای آمده بودند تا یک ملت به هم پیوسته از غیر گسسته و به ولی دلبسته را به  نمایش بگذارند تا یک ملت آمادگی ظهور در جهان تداعی شود.

احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهر کرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در رابطه با نماز جمعه نصر اظهار کرد:  نماز جمعه اخیر به امامت مقام معظم رهبری نمادی از اقتدار، شجاعت و تدبیر رهبر و امام جامعه در انسجام بخشی به امت و دفاع از جبهه مقاومت و ایجاد روح امید و حرکت برای آینده مبارزه جبهه مقاومت بود.

وی افزود: همه مردم ایران از هر قشر و سلیقه ای آمده بودند تا یک ملت به هم پیوسته از غیر گسسته و به ولی دلبسته را به  نمایش بگذارند تا یک ملت آمادگی ظهور در جهان تداعی شود.

راستینه هفشجانی ادامه داد: هدف گذاری همزمان سفر جناب آقای عراقچی به بیروت و نماز نصر نشانه ای از سیاست و تدبیر شجاعانه در انتقال پیام به دشمنان اسلام و انقلاب بود که مقام معظم رهبری با حضورش در میدان همه مسئولین و مردم را به اتحاد و همدلی برای مبارزه با رژیم اسرائیل دعوت نمودند.

نماینده مردم شهرکردعنوان کرد: این اتحاد و همدلی در میان ملت و  مسئولین در روز جمعه گام بلندی برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در ادامه عضو کمیسون فرهنگی تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی کمیته‌های مربوطه را تشکیل داده و با تشکیل کمیته‌های تخصصی ماموریت‌های هر کمیسیون بنا بر اولویت‌های پیش روی کمیسیون این هفته مشخص خواهد شد. و با تعیین اولویت ها برنامه ریزی برای پیشبرد برنامه های کمیسیون در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 20728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =