کد خبر 20770
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

حسینی کیا در گفتگو با نمایندگان؛

نمایندگان مدیون رای مردم هستند/انجام رسالت نمایندگی وظیفه ماست

نمایندگان مدیون رای مردم هستند/انجام رسالت نمایندگی وظیفه ماست

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، گفت که حضور نمایندگان در دولت به دلیل ضرورت‌های فعلی کشور احساس می‌شود. این حضور به هیچ وجه به معنای نادیده گرفتن شأن و رای مردم نیست.

سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، به نمایندگان گفت: ضرورت حضور نمایندگان در دولت بر اساس نیازهای کشور احساس می‌شود و این به معنای نادیده گرفتن شأن و رای مردم نیست .  همه نمایندگان خود را مدیون مردم می‌دانند و همواره در تلاش‌اند تا منافع حوزه‌های انتخابیه خود را نمایندگی کنند. 

وی توضیح داد که در برخی موارد، دولت به توانمندی و آشنایی نمایندگان با مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیاز دارد، که این امر باعث می‌شود تا از آن‌ها برای حضور در دولت دعوت به عمل آید.

حسینی کیا بر این نکته تأکید کرد که این همکاری نباید به عنوان نشانه‌ای از بی‌اعتنایی به آرای مردم تلقی شود. در واقع، نمایندگان باید به عنوان سفیران حوزه‌های انتخابیه خود عمل کنند و این ارتباط نزدیک با دولت می‌تواند به بهبود شرایط زندگی مردم و تحقق اهداف ملی کمک کند. 

در پایان، حسینی کیا تأکید کرد که وظایف نمایندگان باید به‌طور دقیق و با در نظر گرفتن منافع عمومی تعریف شود تا بتوانند به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنند و اعتماد آنان را جلب نمایند.

انتهای پیام

کد خبر 20770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =