کد خبر 2134
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

مرادی:

بودجه رتبه‌بندی معلمان تامین شود 

بودجه رتبه‌بندی معلمان تامین شود 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضاً دولتمردان می‌گویند که بودجه و اعتبار کافی ندارند اما باید در لایحه رتبه‌بندی معلمان اعتبارات کافی در نظر گرفته باشد و بین معلمان نباید تبعیض وجود داشته باشد.  

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: معلمان افشار بسیار زحمت کشی هستند و وظیفه مهم و خطیر تعلیم و تربیت را بر عهده دارند و دولت موظف است که از آنان حمایت معیشتی کند.  

وی افزود: بعضاً دولتمردان می‌گویند که بودجه و اعتبار کافی ندارند اما باید در لایحه رتبه‌بندی معلمان اعتبارات کافی در نظر گرفته باشد و بین معلمان نباید تبعیض وجود داشته باشد.  معلمان جدید هم باید انگیزه کافی برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت داشته باشند و حتماً در لایحه رتبه بندی معلمان باید حقوق آنان هم مورد توجه قرار گیرد.  

نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم که در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان به گونه‌ای این لایحه را به تصویب برسانیم که امنیت شغلی و مالی معلمان تامین شود و مجلس شورای اسلامی هم در صورت نیاز اصلاحات لازم را در این لایحه اعمال خواهد کرد.  

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه مثبتی به قشر فرهنگیان دارند و مجلس یازدهم به دنبال رفع مشکلات آنان است.

انتهای پیام

کد خبر 2134

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =