کد خبر 8355
۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

علیزاده:

طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای قانون رتبه بندی کلید خورد/ علت پرداخت علی‌الحساب برای معلمان طرح مهرآفرین چیست؟

طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای قانون رتبه بندی کلید خورد/ علت پرداخت علی‌الحساب برای معلمان طرح مهرآفرین چیست؟

طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورد.

به گزارش نمایندگان ما، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در ‌آموزش و پرورش در قالب طرح مهرآفرین کلید خورد.

متن کامل طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

خلاصه سوال: علت عدم اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و پرداخت علی‌الحساب برای معلمان عزیز طرح مهرآفرین، علیرغم وجود رتبه‌بندی چیست؟

شرح تذکر:

دولت و وزارت آموزش و پرورش مکلف به پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی به کلیه معلمان اعم از رسمی و پیمانی است، و عدم پرداخت به نیروهای طرح مهرآفرین که از سال ۱۳۹۰ پیمانی شد وجاهت قانونی ندارد.

عدم تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی طرح مهرآفرین به رسمی، تعلل آشکار دولت قبل و سازمان اداری و استخدامی بوده که مسئولیت اهمال کاری برعهده آنان است.

انتهای پیام

کد خبر 8355

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    لطفا با اعصاب معلمان بازی نکنید