به گزارش نمایندگان ما، هوشمندسازی و فناوریهایی نظیر هوش مصنوعی، فرصت خوبی برای اپراتورها فراهم میکند تا با استقرار راهکارهای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و هوشمندسازی فرآیندهای عملیاتی و داخلی شرکت، جریانهای درآمدی جدید برای خود ایجاد و از هدررفت منابع جلوگیری کنند.
اپراتورهای تلفن همراه میتوانند از الگوریتمهای یادگیری ماشینی برای به دست آوردن بینشی در مورد رفتار و ترجیحات مشتری استفاده کنند. با تجزیه و تحلیل دادههایی مانند سوابق تماس، پیامهای متنی و الگوهای استفاده از برنامه، آنها میتوانند کمپینهای بازاریابی هدفمند ایجاد کنند و خدمات خود را برای برآورده کردن بهتر نیازهای مشتریان خود تنظیم کنند.
به عنوان مثال همراه اول حتی از مدتها پیش برای اجرای هوشمندانه کمپینها و طرحهای تجاری خود، پیشنهادات شخصیسازی شدهای را به مشترکان دائمی و اعتباری خود میدهد که مبتنی بر هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک انجام میشود.
انتهای پیام
نظر شما