کد خبر 20183
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

رحیمی در گفتگو با نمایندگان:

با تاثیر قطعی معدل در کنکور به عدالت نرسیدیم

با تاثیر قطعی معدل در کنکور به عدالت نرسیدیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: بین مدارس دولتی ومدارس خاص تفاوت زیادی است، درصد قبولی مدارس خاص در کنکوربیشتر است، باتاثیرقطعی معدل در کنکور ما به عدالت نرسیدیم و این نابرابری همچنان ادامه دارد.شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این موضوع رااصلاح کند.

رمضان رحیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، اظهارکرد: بسیاری از دانش آموزانی که پارسال و خصوصا امسال کنکور دادند، به ما مراجعه کردند و بسیار نگران بودند ودرخواست داشتند که تاثیرقطعی معدل را حذف کنیم، منتهی در این موضوع میطلبد که در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی جدی وصحبت بشود.

رحیمی عنوان کرد: این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دردی را از کنکوری‌ها دوا نکرده است، بین مدارس دولتی ومدارس خاص تفاوت زیادی است، درصد قبولی مدارس خاص در کنکوربیشتر است، باتاثیرقطعی معدل در کنکور ما به عدالت نرسیدیم و این نابرابری همچنان ادامه دارد.شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این موضوع رااصلاح کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: تاثیرمعدل در کنکور امسال پنجاه درصد بود و قرار است سال آینده به هفتاد درصد برسد، شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این تاثیر را کمتر کند یا کلا تغییری ایجاد نکند.

انتهای پیام 

کد خبر 20183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =