کد خبر 20422
۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

حسینی کیا در گفتگو با نمایندگان؛

همدلی دولت و مجلس؛ ضرورت پیشرفت کشور

همدلی دولت و مجلس؛ ضرورت  پیشرفت کشور

نماینده مردم سنقر در مجلس، با تأکید بر اهمیت وحدت و همدلی میان دولت و مجلس، خواستار همکاری تمامی قشرها برای پیشبرد اهداف کشور شد.

سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع مجلس، در گفتگو با نمایندگان اظهار داشت: نظام اسلامی بر پایه وحدت و همدلی استوار است و این اصل نه تنها در گذشته اهمیت داشته، بلکه برای ما نیز همچنان حائز اهمیت است. قرآن کریم به وضوح بر ضرورت اتحاد و پرهیز از تفرقه تأکید می‌کند و ما را به چنگ زدن به حبل الله دعوت می‌کند. در سایه این وحدت، به پیروزی و سرافرازی دست یافته‌ایم.

او افزود: امروز باید همه دست به دست هم دهیم تا کشور را بسازیم و به سمت پیشرفت هدایت کنیم. رئیس‌جمهور محترم در این راستا به دنبال استفاده از افراد شایسته و کارآمد است تا کشور را به جلو ببرد. باید اجازه ندهیم کارشناسان و افراد انقلابی از میدان کنار گذاشته شوند و به آن‌ها فرصتی بدهیم تا در خدمت مردم بزرگوار باقی بمانند.

حسینی کیا به نکته مهم دیگری اشاره کرد و گفت: جلب مشارکت مردم عادی ضروری است. ما در این زمینه با کمبودهایی مواجه‌ایم و نیاز داریم مردم به طور فعال در این فرآیند شرکت کنند. برای انجام جراحی‌های اقتصادی، دولت باید به همکاری مردم متکی باشد و اطمینان خاطر ایجاد کند که می‌تواند از منابع مالی کشور بهره‌برداری کند.

انتهای پیام

کد خبر 20422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =