کد خبر 20732
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

جمعه نصر؛

وحدت بین مردم جمهوری اسلامی با مسئولین و ولایت فقیه به جهانیان ثابت شد

وحدت بین مردم جمهوری اسلامی با مسئولین و ولایت فقیه به جهانیان ثابت شد

نماینده مردم تفرش عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی کفت: این نماز جمعه بار دیگر باعث شد وحدت بین مردم و مسئولین و ولایت فقیه به روح جهانیان کشیده شود.

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، در رابطه با نماز جمعه نصر اظهار کرد: اتفاقی که دیروز افتاد در اصل پیام روشنی از جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا ورژیم صهیونیستی و کشور اروپایی بود که مردم ما و در راس آن مقام رهبری از تهدید و بمباران هیچ ترسی ندارند و نخواهند داشت.

وی افزود: حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران این پیام را به روشنی برای تمام دنیا مخابره کرد و با توجه به اینکه ما در حال حاضر شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمایت بی چون چرا آمریکا هستیم سخنان مقام معظم رهبری کاملا روشنگرانه مواضع جمهوری اسلامی بود که هم عملیات طوفان الاقصی را حق فلسطینیا دونستن و هم تجاوز رژیم صهیونیست به لبنان و در اصل فلسطین و کشتار مردم را جنایتی دانستن که رژیم صهیونیست مرتکب آن شده است.

بیاتی تصریح کرد: بنابراین مقام معظم رهبری تکلیف را مشخص و روشن کردن خصوصاً در رابطه با پاسخگویی به جنایات احتمالی که رژیم صهیونیست بخواهد بر علیه ایران انجام دهد که مقام معظم رهبری فرمودند ما آمادگی پاسخ داریم و اگر نیاز شود بازهم پاسخ میدهیم و در پاسخ نه تعلل میکنیم و نه شتاب زده عمل میکنیم. همچنین این نماز جمعه بار دیگر باعث شد وحدت بین مردم و مسئولین و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیده شود.

نماینده مردم تفرش در رابطه با کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها عنوان کرد:درحال حاظر در مجلس کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در دست اقدام است همچنین بحث سازمان ملی مهاجرت در دستور کار مجلس قرار گرفت که در این هفته بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 20732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =