کد خبر 20820
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

حاجی دلیگانی در صحن مجلس:

چرا راه اندازی یک  سامانه شش ماه طول می‌کشد؟

چرا راه اندازی یک  سامانه شش ماه طول می‌کشد؟

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: قانون بودجه یک سال بیشتر اعتبار ندارد، چرا راه اندازی یک  سامانه شش ماه طول می‌کشد؟ مگر چه کاری می‌خواهیم بکنیم که ۶ ماه برای یک راه‌اندازی سامانه طول می‌کشد؟ چرا ما فقط بحث بودجه و خزانه را می‌گوییم؟ در آن سمت هم آن منابعی که در اختیار مردم است را فراهم کنید که مردم به صحنه بیایند و در تولید مشارکت کنند. 

به گزارش خبرنگار نمایندگان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز سه شنبه 17 مهرماه، گفت: ما بایستی این آمار و ارقام و گزارش‌هایی که داده میشود را با کف جامعه تطبیق بدهیم یعنی باید ببینیم که مردم قضاوتشان راجع به بحث وضعیت اشتغال چیست؟ اگر اشتغال واقعاً افزایش پیدا کرده آمارهایی که میدهیم درست و در عمل است و باید تولید ناخالص ملی کشور افزایش پیدا کند اگر چنین نشده  یا که اشتغال ایجاد نشده یا اینکه اشکال دیگری وجود دارد.

حاجی دلیگانی افزود: در این شش ماه اول امسال نرخ رشد آنطوری که در اظهار نظرها است یک درصد کاهش پیدا کرده یک بخشی مربوط به کسری برق یک بخشی هم مربوط به نبود تسهیلات بوده.آقای پورمحمدی می‌فرمایند الان ۳۱ همت رسوب کرده و داده نشده است، اشکال کار کجاست به نظر میرسد که اشکال کار یکی در تهیه آیین نامه‌ها است، یعنی وقتی قانونی تصویب میشود تا خلاصه آیین نامه و دستورالعمل و این حواشی درست شود، سال آن قانون گذشته است.

نماینده شاهین شهر گفت: قانون بودجه یک سال بیشتر اعتبار ندارد، چرا راه اندازی یک  سامانه شش ماه طول می‌کشد؟ مگر چه کاری می‌خواهیم بکنیم که ۶ ماه برای یک راه‌اندازی سامانه طول می‌کشد؟ چرا ما فقط بحث بودجه و خزانه را می‌گوییم؟ در آن سمت هم آن منابعی که در اختیار مردم است را فراهم کنید که مردم به صحنه بیایند و در تولید مشارکت کنند. 

انتهای پیام 

کد خبر 20820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =